Home » careers » Координатор за работни обврски 1102
workplace coordinator CBS International

Бараме Координатор на работни обврски

Сите нивоа се разгледаат

Поради зголемување на обемот на работа, за нашата канцеларија во Скопје бараме координатор за работни обврски. CBS International е секогаш отворена за нови талентирани луѓе, подготвени да го споделат нашиот успех и да придонесат за понатамошен развој на компанијата. Добро ни е познато дека нашиот успех лежи во луѓето. Затоа на нашите вработени им даваме неограничена можност да ги прошират своите таленти и вештини и да работат со својот полн потенцијал.

ID: 1102

Преглед на работата

Позиција
Координатор на работни обврски
Локација
Скопје
Тип на работа
Хонорарно
Искуство
2+ години
Објавено
25/07/2023
Аплицирај

Одговорности

  • Секојдневна координација на барањата за услуги на објектите, рецепција, пошта и курирски услуги, персонал
  • Разбирање на важноста на координацијата за континуитет на бизнисот.
  • Разбирање на одговорностите преку договорот за управување. Разбирање на потребите на клиентите.
  • Проактивно управување со договорите со добавувачи на FM, импликациите од оперативните промени. Координација на аутсорсинг даватели на услуги за да се обезбеди задоволително извршување и усогласеност со обврските од договорот.
  • Учество во процесот на набавка на локални добавувачи; преговарање за договори за локални продавачи, тендери
  • Детално познавање на FM договорите на клиентите
  • Внес во програмата FM Health & Safety за да се обезбеди усогласеност со целото релевантно законодавство за здравје и безбедност на работното место и усогласеност со политиките и процедурите на компаниите.
  • Управување со локалниот буџет и финансиските процеси
  • Управување со локалните оперативни буџети на FM и напори за економичност на трошоците.
  • Креирање на месечна анализа, повторно прогнозирање и акумулации на буџетите на Opex и Capex за да се демонстрира постигнувањето на финансиските KPI.
  • Координација на секојдневните операции на безбедносните служби во координација со регионалната безбедност.
  • Проактивно проверување на објектот, системите, просториите, заедничките простории итн. за да се осигура дека канцеларијата се одржува на високи стандарди
  • Следење и управување на системот за барања за објекти и обезбедување статистика на месечна основа до Lead FM
  • Обучување на вработените на клиентите како да користат FSC (Facilities Service Centre) преку редовни комуникации и соодветни работни процеси за RE&F поставени во канцеларијата.
  • Работње заедно со клиентите на одделот за недвижнини за да ги координирате изведувачите за внатрешни потези за планираните промени во бројот на вработени.
  • Собирање податоци, анализа и известување - Одржливост, енергија, комунални услуги итн.
  • Идентификување и документирање на внатрешните политики и процедури, обезбедување јасна комуникација со подредените и вработените на клиентите.
  • Собирање и подготвување извештаи користејќи Excel, PowerPoint и Word.

Квалификации

  • Диплома за средно образование или диплома од факултет
  • Писмена и вербална комуникација на двата јазика, македонски и англиски
  • Познавање на Microsoft Word, Excel и Outlook
  • Способност за управување со чувствителни и доверливи информации
  • Одлично управување со времето
  • Одлични организациски вештини
  • Минимум 2+ години претходно канцелариско искуство
  • Квалификуваниот кандидат треба да биде детално и ориентиран кон клиентите, исклучително професионален, проактивен
  • Потребно е соодветно ниво на работна етика / посветеност

Сертификати и/или Лиценци

Ви нудиме

  • Предизвикувачка позиција во динамичен тим во водечка компанија за недвижнини, која работи за нашиот клиент Мајкрософт Северна Македонија, со скратено работно време од 4 часа дневно.
  • Интересен пакет за плата
  • Можност да бидете дел од бизнис кој се шири
Заинтересирани?
Испретете го Вашето CV најдоцна до 04/08/2023 to office@cbsint.mk
Не можете да го најдете тоа што го барате?

Наши Клиенти