Home » blog
БЛОГ ОБЈАВИ
  • ulogata na tehnologijata
    Работно место

    Улогата на технологијата во модерните канцелариски простори

    Од зголемување на продуктивноста до поттикнување на соработка, технолошкиот напредок го револуционизира начинот на кој работиме. Овој блог пост ги истражува различните начини на кои технологијата ги трансформира канцелариските средини и придобивките што ги носи за бизнисите и вработените.

    1. Паметни канцелариски системи

    Паметните канцелариски системи интегрираат различни технологии за да создадат поефикасна и поудобна работна средина. Овие системи вклучуваат автоматско осветлување, контрола на климата и безбедносни карактеристики што може да се контролираат од далечина. Со оптимизирање на потрошувачката на енергија и создавање поудобен работен простор, паметните канцелариски системи помагаат да се подобри задоволството на вработените и да се намалат оперативните трошоци.

    Пример: Паметните термостати ја прилагодуваат температурата врз основа на зафатеноста, осигурувајќи дека просториите за состаноци се секогаш на идеална температура кога се во употреба, додека заштедуваат енергија кога се празни.

    smart technology

     

    2. Алатки за соработка

    Алатките за соработка како што се софтверот за видео конференции, платформите за управување со проекти и апликациите за инстант пораки станаа суштина во модерните канцеларии. Овие алатки ја олеснуваат беспрекорната комуникација и соработка меѓу членовите на тимот, без оглед на нивната физичка локација.

    Пример: Платформите како Slack и Microsoft Teams им овозможуваат на вработените да комуницираат во реално време, да споделуваат датотеки и да соработуваат на проекти, што ја прави далечинската работа и меѓусекторската соработка поефикасна.

    smart technology

    3. Флексибилни канцеларии

    Алатките за соработка како што се софтверот за видео конференции, платформите за управување со проекти и апликациите за инстант пораки станаа суштински во модерните канцелариски простори. Овие алатки ја олеснуваат беспрекорната комуникација и соработка меѓу членовите на тимот, без оглед на нивната физичка локација.

    Пример: Платформите како Slack и Microsoft Teams им овозможуваат на вработените да комуницираат во реално време, да споделуваат датотеки и да соработуваат на проекти, што ја прави далечинската работа и меѓусекторската соработка поефикасна.

     

    4. Засилена безбедност

    Модерните канцелариски простори користат напредни безбедносни технологии за да ги заштитат чувствителните информации и да обезбедат безбедна работна средина. Ова вклучува биометриска контрола на пристап, системи за надзор и мерки за сајбер безбедност за заштита на дигиталните средства.

    Пример: Биометриските системи за контрола на пристап користат отпечаток од прст или препознавање на лицето за да одобрат пристап до безбедни области, осигурувајќи дека може да влезе само овластен персонал.

    smart technology

     

    5. Здравје и благосостојба

    Технологијата исто така придонесува за здравјето и благосостојбата на вработените. Уредите за носење и велнес апликациите можат да ја следат физичката активност, да поттикнуваат здрави навики и да обезбедат увид во целокупната благосостојба. Дополнително, ергономскиот канцелариски мебел и опрема може да се прилагодат за да одговараат на индивидуалните потреби.

    Пример: Стоечките бироа за висина им овозможуваат на вработените наизменично седење и стоење во текот на денот, промовирајќи подобро држење на телото и намалувајќи го ризикот од здравствени проблеми поврзани со продолженото седење.

    smart technology

     

    6. Донесување одлуки засновани на податоци

    Употребата на аналитика на податоци во канцелариски простори им помага на бизнисите да донесуваат информирани одлуки. Со собирање и анализа на податоци за искористеноста на просторот, однесувањето на вработените и оперативната ефикасност, компаниите можат да ги оптимизираат распоредот на нивните канцеларии и распределбата на ресурсите.

    Пример: Сензорите вградени во канцеларискиот мебел и опремата можат да ги следат шемите на користење, обезбедувајќи увид кои области се недоволно искористени и кои се многу барани. Овие податоци може да влиаат врз одлуката за редизајнирање или проширување на канцелариите.

     

    Заклучок

    Интеграцијата на технологијата во модерните канцелариски простори го трансформираше начинот на кој работиме, нудејќи бројни придобивки како што се зголемена ефикасност, подобрена соработка и подобрена благосостојба на вработените. Како што технологијата продолжува да се развива, бизнисите мора да останат понапред од кривата со усвојување иновативни решенија кои се грижат за променливите потреби на работната сила. Преку прифаќање на технологијата, компаниите можат да создадат динамични, продуктивни и флексибилни работни средини кои го поттикнуваат успехот во дигиталната ера.

  • office space for summer

    Подгответе го вашиот работен простор за лето

    Летото е речиси тука, а како што се зголемуваат температурите, расте и потребата да се создаде удобен и ефикасен работен простор за вработените. Добро подготвената канцеларија може да ја зголеми продуктивноста, да го подобри задоволството на вработените, па дури и да заштеди на трошоците за енергија.

    Еве неколку основни совети кои ќе ви помогнат да го подготвите вашиот канцелариски простор за летните месеци.

    Оптимизирајте го вашиот систем за ладење

    Како што се приближуваат летните горештини, од важно е да се осигурате дека вашиот систем за ладење е во добра форма. Закажете сеопфатна проверка за одржување на вашиот систем за климатизација за да потврдите дека работи ефикасно. Ова вклучува чистење на филтри и канали за да се подобри протокот на воздух, што не само што ги подобрува перформансите туку и ја намалува потрошувачката на енергија.

    Дополнително, размислете за инвестирање во паметни термостати. Овие напредни уреди ви овозможуваат подобро да ја контролирате температурата во канцеларијата со поставување на распореди за ладење врз основа на работното време и зафатеноста, обезбедувајќи удобно опкружување додека ја оптимизирате употребата на енергија.

    air conditioning

    Подобрете ја вентилацијата

    Добрата вентилација е клучна за одржување на здрава и удобна канцелариска средина, особено во текот на летото. Подобрувањето на квалитетот на воздухот во затворените простории може да се постигне со инсталирање на прочистувачи на воздух и обезбедување на соодветна вентилација низ работниот простор. Ова може да помогне да се намали ризикот од летни настинки и алергии, одржувајќи го вашиот тим здрав и продуктивен.

    Ако распоредот на вашата канцеларија дозволува, искористете ја природната вентилација со отворање на прозорците за време на поладните часови од денот за да влезе свеж воздух, создавајќи попријатна и освежувачка атмосфера.

    adjust ventilation

    Прилагодувања на осветлувањето

    Типот на осветлување во вашата канцеларија може значително да влијае и на удобноста и на трошоците за енергија во текот на летото. Заменете ги традиционалните светилки со енергетски ефикасни LED осветлување, кои произведуваат помалку топлина и помагаат во канцеларијата да биде поладна. Ова може да доведе и до значителни заштеди на сметките за енергија.

    Освен тоа, максимизирајте ја употребата на природна светлина со преуредување на работните места за да ја искористите сончевата светлина. Природната светлина не само што ја намалува потребата за вештачко осветлување, туку и го подобрува расположението и продуктивноста кај вработените.

    office lighting

    Освежување на канцелариски декор

    Свежата, кул средина може да направи значителна разлика во тоа како се изгледа вашата канцеларија во текот на летото. Размислете да и дадете нов изглед на вашата канцеларија со летни бои или смирувачки бои како сина или зелена боја. Овие бои можат да создадат порелаксирана атмосфера која се спротивставува на летните горештини.

    Дополнително, додавањето на растенија во затворен простор може да го подобри канцелариското опкружување. Растенијата го подобруваат квалитетот на воздухот и додаваат допир на природата, правејќи го просторот попривлечен и пожив.

    refresh office decor

    Станици за хидратација

    Одржувањето на хидратација е од клучно значење во топло време, затоа погрижете се вашата канцеларија да има лесен пристап до ладна вода за пиење. Инсталирањето на ладилници за вода на погодни локации ги поттикнува вработените да останат хидрирани во текот на денот.

    Дополнително, складирањето на здрави, хидратантни закуски како овошје и зеленчук може да им помогне на вработените да ја задржат својата енергија и да се фокусираат. Обезбедувањето на овие освежувања покажува дека се грижите за нивната состојба, што може да го зголеми моралот и продуктивноста.

    water dispancer

    Флексибилност на кодекс на облекување

    Како што се зголемуваат температурите, размислете за спроведување на пофлексибилен кодекс на облекување за да им помогнете на вработените да се чувствуваат удобно. Овозможувањето на полесни ткаенини што ‘дишат’ може да направи значителна разлика во удобноста на вработените и целокупното расположение.

    Создавањето простории за одмор каде што вработените можат да се релаксираат и да се разладат за време на паузите, исто така, може да придонесе за поудобна и попријатна работна средина. Овие простории можат да станат популарни места за неформални состаноци и социјални интеракции, поттикнувајќи позитивна канцелариска култура.

    dress code

    Енергетска ефикасност

    Подобрувањето на енергетската ефикасност не само што е добро за животната средина, туку помага и во канцеларијата да биде поладна. Охрабрете ги вработените да ги исклучуваат компјутерите и другата канцелариска опрема кога не се користат за да заштедат енергија и да ја намалат излезната топлина.

    Спроведувањето на енергетска контрола може да помогне да се идентификуваат областите каде што можете да ја подобрите ефикасноста. Ова може да вклучува надградба на енергетски поефикасни уреди или спроведување политики што ја намалуваат непотребната потрошувачка на енергија.

    Подготвеност за итни случаи

    Да се ​​има план за екстремна топлина е од суштинско значење за да се обезбеди безбедност и благосостојба на вашите вработени. Развијте план за топлотен бран кој вклучува резервни решенија за ладење и јасни процедури за итни случаи.

    Погрижете се сите вработени да бидат информирани за овие постапки и да знаат што да прават во случај на топлотен бран. Ажурирањето на комплетите за прва помош, предмети како што се пакувања со мраз и раствори со електролити, исто така, може да биде спас за време на екстремни температури.

    Заклучок

    Подготовката на вашиот канцелариски простор за лето не само што го прави поудобно место за работа, туку и им покажува на вашите вработени дека се грижите за нивната благосостојба.

    Овие мали прилагодувања може да доведат до попродуктивна и посреќна работна атмосфера, обезбедувајќи вашиот бизнис да работи непречено во текот на топлите летни месеци.

  • Совети

    Што ја прави совршената канцеларија?

    Уникатен дизајн на канцеларија

    Едноставно онлајн пребарување дава безброј мислења за идеалниот распоред на канцеларијата. Некои се залагаат за аранжмани со отворен план, додека други ги фалат доблестите на сегментираните простори. Светлиот, живописен ѕиден декор добива пофалби од некои, додека други поддржуваат попригушен амбиент. Па, кој е во право? За волја на вистината, сите тие се!

    unique office design

    Ние тврдиме дека не постои универзално совршен план за канцеларија, бидејќи барањата на различни организации значително се разликуваат. Дизајнот на канцеларијата треба да го отсликува посебниот идентитет и етос на организацијата. Ако поттикнувањето на соработката е најважно за вашиот бизнис, отворениот, шарен распоред може да биде оптимален. Спротивно на тоа, ако се посакува мирна работна средина, решението би можело да биде затворен простор со пригушени бои.

    Основни работи за канцеларија

    Интеграција на природни елементи

    Истражувањата потврдуваат дека изложувањето на природна светлина го подобрува расположението и благосостојбата. Кога е можно, поставете ги работните станици во близина на прозорци за да ја искористите оваа придобивка. Алтернативно, ако близината на прозорецот не е изводлива, вклучете решенија за вештачко осветлување и прифатете ги принципите на биофилен дизајн за да го имитирате влијанието на природата.
    office space with natural elements

    Поврзување

    Во денешната дигитална ера, сигурна интернет конекција и беспрекорен пристап до системите се императив. Дури и компаниите кои примарно работат офлајн сè уште бараат повремен пристап до интернет. Лошата поврзаност ги фрустрира вработените, нагласувајќи ја важноста да се даде приоритет на овој аспект во дизајнот на канцелариите.

    office space connectivity

    Ергономски мебел

    Оптималните поставки на работните станици се клучни за продуктивноста и благосостојбата на вработените. Мебелот треба да биде целосно прилагодлив, овозможувајќи им на поединците да го прилагодат своето поставување за максимална удобност и поддршка. Инвестирањето во висококвалитетни столици со потпирачи за раце и лумбална потпора обезбедува постојан комфор во текот на целиот работен ден.

    office space egronomic furniture

    Создавање на вашата перфектна канцеларија

    Иако можеби нема да постои совршена канцеларија што се наоѓа на полица, целосно е изводливо да се прилагоди на потребите на вашата организација.

    Започнете дијалог со вашиот персонал за да ги утврдите нивните специфични барања и преференции. Дополнително, предвидете го идниот раст и еволуција на вашиот бизнис и работна сила кога смислувате канцелариски дизајн и соодветни планови.

    Додека одржувањето на уникатноста прилагодена на вашиот бизнис е од клучно значење, црпењето инспирација од други канцелариски простори може да се покаже корисно. Разгледајте ги неодамнешните проекти и онлајн ресурсите за да откриете иновативни карактеристики што се усогласуваат со вашата визија.

    Ангажирањето со специјалисти за дизајн и градба на канцеларии е клучно за рафинирање на вашите идеи во функционални планови. Тие можат да понудат увид за буџетите, временските рокови и многу повеќе, олеснувајќи ја реализацијата на вашиот идеален работен простор. Обратете се до нас за да истражиме како можеме да помогнеме во создавањето на вашата совршена канцелариска средина – ние сме желни да соработуваме со вас на ова патување.

     

  • Работа од дома или работа од канцеларија?

    Како што бизнисите се прилагодуваат на променливите околности и очекувањата на вработените, дебатата продолжува: Дали е подобро да се работи од дома или канцеларијата сè уште е оптимално решение? Ајде да истражуваме во добрите и лошите страни за вработените, работодавачите и самите компании да најдат вистинска перспектива.
    work from home

    Работа од Дома

    Предности:

    1. Флексибилност: Далечинската работа им нуди на вработените флексибилност да создадат персонализирана работна средина, што потенцијално ќе доведе до зголемено задоволство од работата и рамнотежа помеѓу работата и животот.
    2. Заштеда на трошоци: Вработените можат да заштедат на патни трошоци и работна облека, придонесувајќи за потенцијални финансиски заштеди.
    3. Зголемена продуктивност: Некои поединци откриваат дека отсуството на канцелариско одвлекување го подобрува нивниот фокус и продуктивност.

    Недостатоци:

    1. Изолација: Работата од дома може да доведе до чувство на изолација и недостаток на социјална интеракција, што потенцијално влијае на менталната состојба на вработените.
    2. Нејасни граници: Границата помеѓу работата и личниот живот може да стане нејасна, што го прави предизвик да се воспостават јасни граници.
    3. Технички предизвици: Техничките проблеми и потенцијалниот недостаток на пристап до потребните ресурси може да ја попречат ефективноста на работата на далечина.

    work from office

    Работа од Канцеларија

    Предности:

    1. Соработка: Лична соработка ја поттикнува креативноста и размената на идеи, што често води до поиновативни решенија.
    2. Структурирана средина: Канцеларијата обезбедува структурирана работна средина, помагајќи им на вработените да одржуваат рутина и да ја одделат работата од личниот живот.
    3. Култура на компанијата: Физичкото присуство во канцеларијата им помага на вработените подобро да се поврзат со културата и вредностите на компанијата.

    Недостатоци:

    1. Патување и трошоци: Дневното патување може да одземе време и скапо, што придонесува за потенцијален стрес и намалено задоволство од работата.
    2. Ограничена флексибилност: Фиксната природа на работното време може да ја ограничи флексибилноста за вработените со специфични лични или семејни потреби.
    3. Загриженост за здравјето и безбедноста: Надворешните фактори, како што се грижите за здравјето и безбедноста (како што се гледа за време на пандемијата COVID-19), може да влијаат на изводливоста и пожелноста да се работи од канцеларија.

    employer point of view

    Што гледа работодавецот?

    Предности:

    1. Зголемен надзор: Имањето вработени во канцеларијата овозможува полесен надзор и управување со работните текови.
    2. Негување тимско поврзување: Канцелариското опкружување ги олеснува активностите за градење тим и го негува чувството на припадност.
    3. Пристап до ресурси: Работата во канцеларија гарантира дека вработените имаат директен пристап до сите потребни ресурси и технологија.

    Недостатоци:

    1. Оперативни трошоци: Одржувањето на канцелариски простори носи оперативни трошоци, вклучувајќи кирија, комунални услуги и одржување.
    2. Потенцијална загуба на таленти: Компаниите кои инсистираат на работа во канцеларија може да изгубат од талентирани поединци кои претпочитаат или бараат опции за работа од далечина.
    3. Прилагодување на промените: Приспособувањето на работа од далечина бара компаниите да инвестираат во технологијата, сајбер безбедноста и политиките за да обезбедат непречена транзиција.

     

    Заклучок

    Во тековната дебата за работа од дома наспроти работа од канцеларија, не постои едно решение кое им одговара на сите. Вашиот избор зависи од природата на работата, преференциите на вработените и целите на компанијата. Постигнувањето рамнотежа, можеби преку хибридни работни модели, им овозможува на бизнисите да ги искористат придобивките и од далечинската и од работата во канцеларија.

    На крајот на краиштата, поттикнувањето на отворена комуникација, разбирањето на индивидуалните потреби и прифаќањето на флексибилноста ќе бидат клучни за навигација низ еволуирачкиот прогрес на работата и дека и вработените и работодавците можат да напредуваат во нивните соодветни средини.

     

  • team party in office celebrate
    Совети

    Зошто празничното расположение е толку важно на работното место?

    Градење тимски дух

    Магијата на божиќните и новогодишните прослави ги зближува луѓето на работа. Очекувањето на нешто посебно прави сите да се чувствуваат поврзани и го зајакнуваат тимот.

    Празничните украси, заедничката смеа и пријателската атмосфера ги претвораат колегите од само соработници во соработници кои работат заедно кон заеднички цели.

    Зголемете ја продуктивноста со расположение
    Празничната атмосфера всушност може да ја зголеми продуктивноста. За време на празничната сезона, радосните вибрации предизвикуваат ослободување на хормони за среќа, што ги прави луѓето да работат подобро. Се прашувате како да го донесете овој дух на вашето работно место? Полесно е отколку што мислите, а еве три едноставни начини да го направите тоа.
    Cheers at the office - celebration
    • Трансформирање на вашиот работен простор

      Започнете со украсување на вашата канцеларија со новогодишни работи. Новогодишната елка е главната атракција и прекрасно е целиот тим да помогне во нејзино украсување за личен допир. Направете удобно катче со вкусни задоволства, пуштете празнична музика, а можеби дури и имајте жешко место со какао. Овие лесни додатоци прават канцеларијата да се чувствува топло и празнично.

    • Традиција “Secret Santa”

      Учествувајте во саканата традиција на Secret Santa. Колегите влечат имиња, разменуваат симболично обмислени подароци. Од суштинско значење е да се одреди буџет за да се осигури дека секој може удобно да учествува, избегнувајќи секаква потенцијална финансиска непријатност. Следната игра со погодување додава елемент на возбуда и другарство на свеченостите, поттикнувајќи чувство на заедничка радост.

    • Корпоративни традиции

      Бидете креативни со вашите канцелариски традиции за да го инспирирате и зближите тимот. Без разлика дали се работи за тематски забави, добротворни настани или уникатни искуства, целта е да се изгради заедничко чувство за цел и прослава. Идејата е да се сподели празничниот дух на работното место, правејќи трајни спомени за секого.

    Изразување благодарност до вашиот тим

    Во напорната сезона на празници, не заборавајте колку е важен вашиот тим. Одвојувањето на моментот за да се заблагодарите и да покажете благодарност навистина може да го зајакне моралот и тимскиот дух.

    Како што завршува годината, размислете за поставување на внимателна програма за признавање за да му се заблагодарите на секој вработен за нивната напорна работа и посветеност.

    • Персонализирани знаци на благодарност

      Иако може да биде предизвик да се заблагодарите поединечно на секој вработен, размислете за персонализирани знаци на благодарност. Без разлика дали се работи за рачно напишана белешка, мал подарок или дури и искрена е-пошта, изразувањето благодарност оди многу далеку. Препознајте ги нивните напори, истакнете ги нивните достигнувања и пренесете колку се интегрални за успехот на тимот.

    • Честитки и добри желби

      Ако заблагодарувањето на секој вработен поединечно се покажува како логистички предизвик, размислете за испраќање персонализирани празнични честитки. Искрената порака во која се изразува благодарност, желби за празниците и исчекување за претстојната година може да направи вработените да се чувствуваат ценети и признати.
      best wishes card

    Заклучок

    Како што се приближува кон крајот на годината, вработените често се најуморни и исцрпени. Изразувањето благодарност за нивната напорна работа во овој момент не е само гест; тоа е зајакнување на моралот.

    Негувањето празнична атмосфера на работното место е опиплива инвестиција во благосостојбата на вашиот тим. Признавањето и ценењето на напорите на секој вработен е моќен мотиватор кој ја надминува сезоната на празници во следната година

     

  • Header Image
    Совети

    Избор на совршена локација за вашиот бизнис

    Изборот на идеална локација за вашиот бизнис е клучна одлука која може значително да влијае на вашиот успех. Вистинската локација може да донесе повеќе клиенти, да ја зголеми вашата видливост и да ја зголеми профитабилноста. Спротивно на тоа, изборот на погрешна локација може да доведе до проблеми и пропуштени можности. За да ви помогнеме да донесете информирана одлука, го создадовме врвниот водич за избор на вистинската локација за вашиот бизнис, разложувајќи десет клучни фактори што треба да се земат предвид:

    1. Дефинирајте ја вашата целна публика

    Разбирањето на вашата целна публика е основниот чекор во изборот на вистинската локација. Вашата локација треба да се усогласи со демографијата, преференциите и однесувањето на вашите потенцијални клиенти. Дали таргетирате млади професионалци, семејства, туристи или нишан пазар? Познавањето на вашата публика ви помага да ги идентификувате областите каде што најверојатно ќе се најдат.

    2. Проценете го метежот и раздвиженоста

    Раздвиженоста е критичен показател за потенцијалот на локацијата. Областите со голема раздвиженост може да доведат до зголемена видливост и поголема база на клиенти. Посетете ја областа во различни периоди од денот и неделата за да го измерите пешачкиот метеж и да видите дали се совпаѓа со работните часови и целната публика на вашиот бизнис. Размислете за влијанието на блиските атракции, настани и соседните бизниси врз пешачкиот метеж.
    foot traffic

    3. Пристапност

    Пристапноста е клучна и за клиентите и за вработените. Вашата локација треба да биде лесно достапна по пат, автопат, јавен превоз и пешачење. Соодветните паркинг простори, вклучително и опциите на лице место или во близина, се од суштинско значење за удобноста на клиентите.

    4. Анализа на конкуренцијата

    Иако конкуренцијата може да биде здрава, од клучно значење е да се анализира конкурентниот пејзаж во областа. Истражувајте ги вашите конкуренти, нивните силни и слаби страни. Идентификувајте каква единствена вредност може да понуди вашиот бизнис за да се истакне. Ако има жестока конкуренција, можеби ќе ви треба карактеристичен предлог за продажба за да го освоите пазарот.

    5. Трошоци и буџет

    Направете сеопфатен буџет кој ги опфаќа сите трошоци поврзани со локацијата. Ова ги вклучува изнајмувањето или куповната цена, комуналните услуги, даноците, осигурувањето, одржувањето и потенцијалните реновирања. Јасниот буџет ќе ви помогне да избегнете финансиски оптоварувања и да се осигурате дека локацијата е усогласена со финансиската состојба на вашиот бизнис.
    utilities

    6. Зонирање и прописи

    Различни локации доаѓаат со различни закони и прописи за зонирање кои ги диктираат видовите на дозволени деловни активности. Консултирајте се со локалните власти и експертите за зони за да се уверите дека вашиот бизнис е во согласност. Навигацијата во законите за зонирање е од витално значење за да се избегнат неочекувани правни компликации во иднина.

    7. Инфраструктура и удобности

    Оценете ја достапноста на критична инфраструктура и удобности. Стабилната интернет конекција, доверливите комунални услуги и близината до добавувачите, дистрибутерите и партнерите може значително да влијаат на вашето секојдневно работење. Погрижете се вашата локација да ја нуди потребната инфраструктура за поддршка на уникатните потреби на вашиот бизнис.

    8. Истражување на пазарот

    Спроведете темелно истражување на пазарот за да ја разберете локалната побарувачка за вашите производи или услуги. Анализирајте ги трендовите на пазарот, однесувањето на потрошувачите и потенцијалниот раст на избраната локација. Ова истражување ќе ви помогне да донесувате одлуки засновани на податоци за тоа дали областа се усогласува со вашите деловни цели.
    market research

    9. Иден потенцијал за раст

    Размислувајте долгорочно кога ја избирате вашата деловна локација. Дали областа доживува раст или пад? Локација со потенцијал за иден развој може да биде одлична инвестиција, бидејќи може да доведе до зголемување на базата на клиенти и профитабилност. Размислете за долгорочната перспектива и потенцијалот на локацијата за да се осигурате дека е усогласена со идните цели на вашиот бизнис.

    10. Консултирајте се со експерти

    Изборот на вистинската локација е сложена одлука и често е мудро да се побара насоки од локални експерти за недвижности или комерцијални агенти за недвижности. Тие можат да дадат вредни сознанија, да понудат препораки засновани на знаење на пазарот и да ви помогнат да се движите низ сложеноста на изборот на локација.
    Cbs Luna centar

    Како заклучок, процесот на избор на вистинската локација за вашиот бизнис е повеќеслоен и бара внимателно разгледување. Секој од десетте споменати фактори игра клучна улога во одредувањето на соодветноста на вашата локација. Прилагодете го вашиот пристап кон вашата специфична индустрија, деловни цели и публика. Со добро истражена и информирана одлука, можете да го позиционирате вашиот бизнис за раст, видливост и успех. Одберете ја вашата локација мудро и со среќа во вашите деловни потфати!

  • header image
    Совети

    Промена на годишни времиња, промена на простор: Прилагодување на вашата канцеларија за есен

    Исто како што природата се трансформира, совршено време е да го прилагодите вашиот канцелариски простор за да го прифатите духот на оваа волшебна сезона. Во овој текст, ќе истражиме креативни начини да ја прилагодите вашата канцелариска околина, правејќи ја попривлечна и поповолна за продуктивност како што се развива есента.

    1. Внесете топли есенски бои:

    Есента е време на топли, земјени бои, а внесувањето на овие нијанси во вашиот канцелариски простор може да создаде пријатна и пријатна атмосфера. Размислете да додадете допири на рустикални црвени, златно жолти и длабоки портокалови преку декор на канцеларијата. Ова може да вклучува сè, од перници за фрлање и ѕидна уметност до канцелариски материјали и акцентни парчиња.
    autumn office

    office space

    2. Сезонски декор:

    Не двоумете се да ја внесете убавината на есента во затворен простор. Украсете ја вашата канцеларија со украси со есенска тематика како венци, есенски лисја и тикви. Овие сезонски акценти додаваат шарм и ја слават промената на сезоната.
    autumn office

    3. Топло осветлување:

    Како што се скратуваат дневните часови, инвестирајте во топло, енергетски ефикасно осветлување кое го имитира мекиот сјај на есенските зајдисонца. Доброто осветлување може да го подобри амбиентот на вашиот работен простор, правејќи го поудобно за вашиот тим.

    4. Пријатни работни простори:

    Размислете за вградување на удобни и пријатни места за седење во вашата канцеларија. Меките столчиња и ќебиња можат да создадат места за повик за вработените да прават паузи или да соработуваат во опуштена атмосфера.
    autumn office

    Hygge autumn window
    5. Сезонски напитоци:

    Подигнете го канцеларискиот морал со нудење сезонски задоволства и пијалоци. Топлиот јаболков јаболков, лате со зачини од тиква и свежо печени производи можат да го впијат вашиот работен простор со вкусови и ароми на есента, поттикнувајќи чувство на заедништво.

    6. Врски со природата:

    Не ја пропуштајте можноста да уживате во остриот есенски воздух. Организирајте состаноци на отворено или сесии за бура на идеи во блискиот парк. Поврзувањето со природата може да го заживее вашиот тим и да обезбеди освежувачка промена на сценографијата.
    autumn office

    7. Подобрување на продуктивноста:

    Со промената на сезоната доаѓа и промена во енергијата. Охрабрете ги вработените да ја прифатат оваа трансформација со поставување нови цели и планирање проекти кои се усогласени со новиот почеток што го претставува есента.

    8. Фокус на велнес:

    Признајте дека есента може да донесе предизвици како што се намалени дневни часови и потенцијален сезонски блуз. Борете се со ова со воведување велнес иницијативи, како што се јога на работното место, активности за ослободување од стрес.

    autumn office

     

    As nature undergoes its beautiful transformation, seize the opportunity to adapt your office space to the colors and vibes of autumn. By infusing warmth, comfort, and seasonal joy into your workplace, you can create a more inviting and productive environment for you and your team. Embrace the change of seasons, and let your office be a reflection of the beauty that surrounds it. Happy autumn!

  • Совети

    Модерни трендови на канцелариски простори

    Пандемијата Ковид-19 го промени светот во последните две години. Многу индустрии мораа брзо да се прилагодат на новата реалност, која влијаеше на сите сегменти од нашите животи. Многу компании се обидоа да ги дизајнираат и подобрат своите деловни простории за да можат да го максимизираат задоволството на своите вработени на работното место.

    Како изгледа работниот простор на иднината?

    Иднината на работата зависи од флексибилноста, технологијата и искуството на вработените. Затоа сè повеќе компании се обидуваат да ја преобликуваат работната средина и подобро да го усогласат дизајнот на канцелариите со нивниот бренд и култура. Модернизацијата на работниот простор, исто така, дава единствена можност да се внесат здравје и благосостојба во секојдневното искуство на вработените.

    Основни барања – Воздух и осветлување

    Квалитетот на воздухот и осветлувањето може значително да влијаат на благосостојбата и продуктивноста на вработените. Со 80-90% од деновите поминати во затворени простории, каде што концентрациите на некои загадувачи се два до пет пати повисоки отколку на отворено, не е изненадувачки што природната светлина е важен фактор во планирањето на канцелариските простори. Пристапот до природна светлина е атрибутот број еден што вработените го сакаат во нивниот канцелариски простор. Неправилното осветлување го нарушува деноноќниот ритам, а природната светлина може да има значително влијание на сè, од расположение до креативност и концентрација.

    Освен природното осветлување, канцелариското осветлување е исто така важно бидејќи влијае на расположението на личноста што престојува во неа и поттикнува максимална продуктивност доколку е соодветно поставено. Придобивките од свежиот воздух се многубројни. Мозокот користи 20% од воздухот што го дишеме, така што свежиот воздух на крајот води до појасно размислување, фокусирање и концентрација. Покрај психолошките придобивки од свежиот воздух, постојат и физиолошки придобивки. Кога работите во затворен простор, дишењето има тенденција да биде плитко.

    Кога сте на отворено, се движите, без разлика дали пешачите или џогирате, тоа поттикнува зголемено дијафрагмално дишење. Дишењето свеж воздух има и други здравствени придобивки. Вирусите и бактериите имаат намалена стапка на преживување кога воздухот постојано циркулира. Лошиот квалитет на воздухот во затворените простории може да доведе до различни заболувања, вклучувајќи главоболки, замор, а понекогаш и хронични болести, како што се алергии и респираторни заболувања.
    modern office interior

    Крај на бескрајното седење

    Има се повеќе научни докази за штетното влијание на долготрајното седење врз здравјето. Добро утврден факт е дека седењето стана причина за многу болести, студиите го поврзуваат долгорочното седење со срцеви заболувања, дијабетес тип 2, рак и други здравствени состојби, а на глобално ниво, 6% од смртните случаи се припишуваат на физички неактивност.

    Канцеларијата на иднината, значи, вклучува флексибилен дизајн во кој вработените можат да изберат каде и како ќе работат. Ова бара движење во текот на денот во канцеларии на отворен простор, приватни канцеларии, сали за состаноци, телефонски говорници, салони, простории за рекреација и посветени медитација, кујни и други заеднички простории. Практичната примена на овој принцип вклучува и ергономски канцелариски столчиња и маси за седење, кои поттикнуваат добро држење за да се избегне напор додека седите. Хибридните канцелариски простори се користат и за поттикнување на движењето и намалување на повторливиот напор.
    modern office interior

    Повеќе бои и уметнички дела на работното место

    Бојата може да остави голем впечаток. Иако многу компании претпочитаат да ја користат само нивната корпоративна палета на бои, секогаш е препорачливо да се земат предвид други тонови кои суптилно покажуваат за што се дизајнирани одредени простори. Нежните бои ја подобруваат концентрацијата, а живите бои ја подобруваат соработката и креативноста.

    Традиционалните канцеларии имаа еднообразен мебел – столици од еден тип и сите со иста боја. Оваа идеја дека сè мора да одговара совршено е застарена. Бојата на крајот има значително влијание врз расположението и продуктивноста на вработените. Различни стилови, брендови, завршетоци и ткаенини на канцелариски столици можат да помогнат да се создаде забавна канцелариска средина за работа.

    Создавањето канцелариски ентериер каде што вработените ќе се чувствуваат опуштено и пријателски може да се постигне на други начини, како на пример преку уметнички дела. Уметничката работа на работното место има бројни позитивни ефекти. Има моќен ефект врз менталното здравје и благосостојба преку создавање чувство на смиреност и подобрување на продуктивноста, креативноста и расположението во канцеларијата. Уметноста е исто така клучен дел од идентитетот на брендот на компанијата. Формира уникатни елементи на работното место кои и даваат на канцеларијата автентично чувство, чувство на заедница и припадност.
    modern office interior

    Создавање тивки простории

    Со сите придобивки од отворениот простор, има и предизвици. Истражувањата покажаа дека повеќе од 50% од луѓето имаат потешкотии да се концентрираат на отворени простори. Според Светската здравствена организација (СЗО), бучавата е потценета закана која може да предизвика сериозни здравствени проблеми и да го попречи работењето.

    Жалбите за бучна канцеларија честопати се отфрлаат премногу брзо. Компаниите можат да ја ублажат бучавата преку теписи, мебел и тавани, кои се дизајнирани да апсорбираат звук и системите за маскирање звук, како и со одвојување на посебни простори за таканаречените глуви соби, каде што вработените можат да работат, да се состануваат или да разговараат во мир.
    modern office interior

    Биофилен деловен простор

    Компаниите кои размислуваат напред го прифаќаат биофилниот дизајн со природно осветлување, природна вентилација и поглед на природата и флората, од зелени ѕидови и растенија во саксии до корпоративни градини и работни простори на отворено.

    Каква корист има канцеларијата од носењето на природата во затворен простор? Не само што растенијата влијаат на меморијата, туку можат да влијаат и на расположението на вработените, да го намалат нивото на стрес и да имаат разни други здравствени придобивки.

    Овој принцип на интеракција со природата е вграден во канцеларијата во форма на биофилен канцелариски дизајн, од вклучување на растителниот свет во различни делови од канцеларијата до живи ѕидови и градини на покривот. Растенијата имаат бројни придобивки, вклучително и одвојување и зонирање на канцеларискиот простор, подобрување на естетиката на канцелариите и подобрување на квалитетот на воздухот.

    Фокусирајте се на здравјето и благосостојбата

    Темата за благосостојба на работното место е одсекогаш. Иако ова некогаш се сметаше за снобизам, денес станува суштинска тема во сите организации. Ова стана особено важно по пандемијата, со враќањето на вработените во канцелариите.

    Сè повеќе компании стануваат свесни за здравјето и усвојуваат проактивни велнес програми на работното место. Тие ги промовираат како дел од пакетот за регрутирање на конкурентен пазар за да ги привлечат најдобрите таленти, кои сакаат да работат во најдобрата можна средина. Како резултат на тоа, благосостојбата на работното место се пресели на врвот на приоритетите на вработените. Но, благосостојбата на работното место значи различни работи за различни организации.

    Работното место денес е нешто на кое треба да се внимава, тоа е фокусирано на поединецот и тоа веројатно ќе остане исто некое време додека благосостојбата на работното место станува поважна. Компаниите, исто така, сфатија дека стресот на работното место е најголемиот здравствен проблем со кој се соочуваат вработените и, следствено, работат на создавање порелаксирана и поздрава работна средина за секого.

    Додека работодавците ги преиспитуваат своите работни места, клучната компонента на благосостојбата е на прво место: социјалната поврзаност. Според многу извештаи, поддршката за социјалното здравје на работа е релативно ниска, при што само 34% од дизајните на работните места ја поддржуваат социјализацијата. Брилијантно дизајниран простор кој одговара на брендот на работодавачот и вклучува области за социјална интеракција може да создаде вистинско чувство на припадност меѓу вработените
    modern office interior

  • facility management
    Управување со објекти

    Зошто професионалното управување со недвижности станува поважно?

    Управување со недвижности е секојдневен надзор на станбени, комерцијални или индустриски недвижности од трето лице, обично професионален менаџер или компанија за управување со недвижности Управувањето со недвижностите долго време се сметаше за трошок, но денес тоа стана составен дел од успехот на компанијата. Управувањето со недвижностите стана многу важна услуга за повеќето инвеститори бидејќи го вклучува целокупното управување и контрола на сите процеси поврзани со експлоатацијата на зградата, со посебен осврт на услугите за комерцијално и финансиско управување.

    Најдинамичен сегмент во управувањето со недвижностите е секако сегментот на комерцијални објекти. Со оглед на тоа што пазарот на недвижности интензивно се развива во сите сегменти покрај деловните згради, потребна е зголемена побарувачка на овие услуги во сегментите на станбени комплекси, малопродажни паркови и логистички паркови. Главните улоги на менаџерите на недвижност се да управуваат со рутинските задачи, делегирани од сопственикот и да ја зачуваат вредноста на недвижноста со кој управуваат.

    Некои компании се специјализирани за обезбедување на услуги за управување за специфичен тип на недвижности, додека други нудат услуги за управување за низа видови на недвижност. Значителен број видови недвижност може да се управуваат во сегментот на станови (станбени згради и станбени комплекси, семејни куќи, станови), комерцијални недвижности (продажни паркови и трговски центри, деловни згради, хотели, ресторани, бензински пумпи, здравствени установи), како како и индустриски комплекси (фабрики, производствени комплекси, погони, магацини, дистрибутивни објекти, логистички паркови, челичарници).

    Бројни видови на недвижности за специјална намена не се вклопуваат во горенаведените категории, но сепак бараат управување, како што се театри, училишта, универзитети, спортски арени, домови за стари лица, студентски домови и слично. Управување со објекти е концепт на услуги и алатки за да се обезбеди функционалност, удобност, безбедност и ефикасност на зградите, средствата и системите на компанијата што вклучува услуги како што се техничко одржување, услуги за хигиена и чистење, физичка безбедност и безбедносни системи. како и службите за заштита од пожари. Дополнително на ова, услугите за управување со објектите вклучуваат подготовка на долгорочен стратешки план за управување со објектите на компанијата.

    Постојат две основни области на управување со објекти:

    Hard Facilities Management се занимава со физичките делови на објектите, како што се осветлување, водовод, лифтови, климатизација, системи за греење и ладење, за да се обезбеди непречено функционирање на објектите во однос на инфраструктурата.
    repairs

    Soft Facilities Management вклучува задачи што ги извршуваат луѓе како што се услуги за чистење и хигиена, прием и обезбедување, управување со закуп, управување со отпад и одржување на зелени површини и растенија.
    cleaning

    Менаџерите на објектите се одговорни за собирање податоци за сите потребни работи за одржување и реновирање. Тие издаваат наредби за помали и поголеми поправки и контрола и го координираат нивното извршување. Тие организираат отстранување на можни дефекти за време на гарантниот период на инсталираните системи, ги координираат интервенциите за итни случаи и организираат поправки. Тие се исто така задолжени за планирање на превентивното одржување и обезбедуваат секојдневни услуги за одржување на сите системи за да обезбедат непречено функционирање на недвижноста

    Кога мислите на Управување со објекти, обично мислите на услуги за чистење приспособени на потребите на индивидуалните недвижности и одржување на хигиенските стандарди во сите области, од канцеларии, малопродажен простор, до магацини и индустриски објекти. Дополнително, заштитата на вработените и деловните операции често е под контрола на управувањето со објектите, особено физичката безбедност на објектите, луѓето и безбедносните системи. Заканата од пожар носи еден од најголемите ризици за загуба на живот и материјална штета.

    Управувањето со објекти може да биде ангажирано и во одржување, проверка и тестирање на опремата и системите за заштита од пожари во објектот, водење евиденција и сертификати за усогласеност. Управувањето со објектите може да понуди и комплетна услуга за одржување на пејзажот и тие имаат развиено сеопфатен план за одржување на надворешните делови на зградите и фасадите во текот на сите сезони и временски услови, вклучително и отстранување на снегот и мразот. Интегриран менаџмент на објекти е обединување на сите решенија и процеси поврзани со управувањето со објектите под еден договор.

    Ова значи дека еден тим управува со сите договори, односи со добавувачи и управување со просторот, користејќи едно софтверско решение или централен софтверски систем кој се интегрира со други и може да го користи секој.

Не можете да го најдете тоа што го барате?

Наши Клиенти