Home » blog
БЛОГ ОБЈАВИ
  • Image for hybrid work model
    Работно место

    Што е хибриден модел на работно место и како функционира?

    Што е хибриден модел на работно место?

    Хибридниот модел на работно место е комбинација од работниците од далечина (remote workers) со работниците од канцеларија, при што некои или сите вработени имаат флексибилност да изберат каде и кога ќе работат. Времето во канцеларија може да се распределува по денови или тимови или по потреба. Каде и кога ќе се заврши работата ќе биде определено од она што e најразумно да се поттикнат највисоките нивоа на продуктивност.

    Hybrid work model explanation
    Хибридниот работен модел е некаде помеѓу стандардниот модел на работа и работа од далечина (Remote)

    Хибридниот модел не е погоден за секое работно место или за секоја индустрија, тој најдобро одговара за вработените чија работа е компјутерска и не треба да се изведува на лице место. Неодамнешниот извештај ја разгледуваше далечинската работа што може да се направи без губење на продуктивноста. Утвредено е дека „околу 20% до 25% од работната сила во напредните економии би можеле да работат од дома помеѓу три и пет дена во неделата. Ова претставува четири до пет пати повеќе работа од далечина отколку пред пандемијата“.

    Хибридниот модел на работното место не е привремен модел, туку тоа е иднината на работата за секоја агилна и флексибилна компанија.

    Зошто хибридното работно место е норма во развој

    Движењето хибридна работа се случуваше долго пред пандемијата, но како и со многу работи, СОВИД-19 ја забрза транзицијата. Бизнисите мораа брзо да надминат огромен број предизвици, од обезбедување на вистинските алатки до управување со продуктивноста и моралот во дисперзирана тимска средина. По неколку месеци, сепак, беше јасно дека нема враќање назад – затоа што вработените го претпочитаа овој нов, пофлексибилен начин на работа.

    Сега кога некои вработени повторно влегуваат во традиционалните канцелариски поставки – барем дел од времето – бизнисите можат да имаат корист од лекциите научени од нивните работни искуства од далечина. Целта е да се дизајнира хибриден работен модел кој најдобро одговара на нивните специфични потреби.

    Современите технологии за човечки ресурси го олеснуваат преминувањето кон хибридна работа со тоа што овозможуваат собирање, управување и анализа на податоци од сите тимови, без оглед на локацијата. Технологијата може да го поддржи вработувањето, надградувањето и доусовршувањето на вработените и кога се користи ефективно, исто така им овозможува на вработените пристап до сè што им е потребно.

    Идеалното „ново нормално“ е инклузивно хибридно работно место каде што сите вработени – без разлика каде работат – се продуктивни, ангажирани и се чувствуваат поврзани и вклучени.

    Придобивки од хибридна работна средина

    1. Зголемена продуктивност на вработените: Низа фактори придонесуваат за зголемување на продуктивноста: зголемена автономија за избор на работно време и локација; помалку прекини дома отколку во канцеларија; пренаменско време за патување; и можност да дојдете во канцеларија во моменти кога соработката лично е најдобра.
    2. Намалени трошоци: Компаниите ги разгледуваат нивните стратегии за недвижнини и можностите да го намалат канцеларискиот простор или да ги преместат своите канцеларии во помали градови – сето тоа може да ги намали трошоците. Вработените во хибридна средина имаат тенденција да бидат повеќе ангажирани, што доведува до намалување н трошоците.
    3. Подобро искуство на вработените и рамнотежа помеѓу работата и животот: Поголемата флексибилност и автономија го зголемуваат задоволството и среќата од работата, што ги подобрува перформансите на работа, како и целокупната благосостојба на вработените. Интегрираниот фокус на рамнотежата помеѓу работата и животот помага да се создаде успешно хибридно работно место.
    4. Подобрена безбедност и социјално дистанцирање: Со варијантите на COVID-19 за кои се предвидува дека ќе бидат постојана закана, хибридниот модел на работно место овозможува канцеларискиот простор да биде дизајниран да ја нагласи безбедноста и дезинфекцијата. Мешањето и усогласувањето кој е во канцеларија – и кога – овозможува простор за социјално дистанцирање.

    Example of Hybrid Workspace

    Предизвици за управување со хибридни тимови

    Секоја компанија ќе се соочи со различни предизвици во правењето на хибриден модел. Подолу се некои од најчестите предизвици со кои се соочуваат лидерите на хибридните тимови денес:

    • Развивање на вистинскиот хибриден модел: Бидејќи има толку малку воспоставени модели на хибридни работни места што треба да се следат, секоја компанија мора да дизајнира и развие модел специфичен за нивните потреби. Овој пристап можеби ќе треба да биде итеративен бидејќи различни комбинации и технологии се испробани и тестирани за да се најде најдоброто одговарање за уникатната ситуација и култура на секоја компанија.
    • Зголемени безбедносни ризици: Додека компаниите се движат кон хибридни модели, безбедноста ќе продолжи да биде ризик. Со оглед на тоа што вработените работат од дома користејќи свои мрежи и потенцијално сопствени уреди, одделенијата за човечки ресурси и ИТ ќе треба да се фокусираат на безбедноста на крајните корисници.
    • Ефективно управување со луѓето: Во хибридната работна сила, менаџерите мора да се грижат да се погрижат и работниците на самото место и оддалечените работници да ги имаат истите можности и изложеност, вклучително и проценки што се засноваат на работниот производ, а не на работниот процес. Важно е да се осигура дека членовите на тимот од далечина не се чувствуваат изолирани – и исто така дека подлежат на истите очекувања и одговорност како и нивните колеги во канцеларијата.
    • Создавање беспрекорна поврзаност: За да се избегнат разлики, силоси и губење на знаење, бизнисите треба да развијат поврзување без бариери што им овозможува на хибридните тимови да комуницираат брзо и ефикасно.
  • Workspace as inspiration
    Работно место

    Работниот простор како инспирација за вработените

    Кога станува збор за уредување на канцелариски простор, не е изненадувачки фактот дека една од приоритетните задачи отсекогаш била да се создаде средина која ќе биде функционална и удобна, но и инспиративна – онаа која ја поттикнува креативноста и продуктивноста на вработените, тимот. дух и позитивна работна атмосфера.

    Канцеларискиот простор порано беше исклучиво класични канцеларии, физички целосно одвоени една од друга со ѕидови и во кои работеа мал број вработени.

    Closed Space Office
    Класични (затворен простор) канцеларии – Помалку шум или подобра акустика од канцеларија со отворен план, како и поголема приватност за вработените.

    Со развојот на првите модерни деловни згради, овој концепт е променет и заменет со концептот на отворен простор познат како формат „отворен простор“, каде што сите вработени работат и го делат истиот простор.

    Open space office
    Канцеларии на отворен простор – Високи нивоа на вербална комуникација помеѓу вработените и работодавците.

    Сепак, без разлика дали се работи за класична канцеларија или отворен простор, едно е заедничко – да се најде совршен баланс во уредувањето на просторот кој првенствено ќе придонесе за чувството на припадност и благосостојба на вработените бидејќи денес, повеќе од кога било, вработените се во фокусот.

    Трансформацијата на канцеларискиот простор, поради различни влијанија, доведе до поздрав, попростран и отворен концепт каде преку внатрешните решенија посебно внимание се посветува на интеракцијата помеѓу вработените и социјалниот аспект кој, како што покажа времето, е незаменлив во работата. и животот на секој поединец.

    Добар дел од денешните вработени припаѓаат на таканаречената генерација Z, која не го препознава традиционалниот тип на канцеларии или седење, има различни навики и очекувања од просторот, па затоа новите трендови се повеќе се фокусираат на удобноста на поединците.

    За некои компании тоа е нов тренд, но повеќето од компаниите претпочитаат деловен простор составен од комбинација на формални и помалку формални единици, збогатен со детали кои го подобруваат просторот, давајќи му позитивна енергија и дефинирање на креативна средина како стимул за инспирација.

    Некогаш беше тешко да се замисли, но денес е многу веројатно дека нема да имате едно биро во канцеларијата, наменето исклучиво за вас, туку ќе има неформални простори и сали за состаноци кои наместо класични конференциски маси и столови имаат удобни фотелји. и софи, додека извесно време се користат специјални кабини за приватни и деловни разговори. Зоните за релаксација се внимателно дизајнирани за да ги задоволат потребите на вработените, а материјалите и специјално избраните палети на бои ќе го збогатат секој простор и ќе му дадат конечен и уникатен печат.Кога станува збор за уредување на канцелариски простор, не е изненадувачки фактот дека една од приоритетните задачи отсекогаш била да се создаде средина која ќе биде функционална и удобна, но и инспиративна – онаа која ја поттикнува креативноста и продуктивноста на вработените, тимот. дух и позитивна работна атмосфера.

    Канцеларискиот простор порано беше исклучиво класични канцеларии, физички целосно одвоени една од друга со ѕидови и во кои работеа мал број вработени. Со развојот на првите модерни деловни згради, овој концепт е променет и заменет со концептот на отворен простор познат како формат „отворен простор“, каде што сите вработени работат и го делат истиот простор.

    Сепак, без разлика дали се работи за класична канцеларија или отворен простор, едно е заедничко – да се најде совршен баланс во уредувањето на просторот кој првенствено ќе придонесе за чувството на припадност и благосостојба на вработените бидејќи денес, повеќе од кога било, вработените се во фокусот.

    Трансформацијата на канцеларискиот простор, поради различни влијанија, доведе до поздрав, попростран и отворен концепт каде преку внатрешните решенија посебно внимание се посветува на интеракцијата помеѓу вработените и социјалниот аспект кој, како што покажа времето, е незаменлив во работата. и животот на секој поединец.

    Добар дел од денешните вработени припаѓаат на таканаречената генерација Z, која не го препознава традиционалниот тип на канцеларии или седење, има различни навики и очекувања од просторот, па затоа новите трендови се повеќе се фокусираат на удобноста на поединците.

    За некои компании тоа е нов тренд, но повеќето од компаниите претпочитаат деловен простор составен од комбинација на формални и помалку формални единици, збогатен со детали кои го подобруваат просторот, давајќи му позитивна енергија и дефинирање на креативна средина како стимул за инспирација.

    Некогаш беше тешко да се замисли, но денес е многу веројатно дека нема да имате едно биро во канцеларијата, наменето исклучиво за вас, туку ќе има неформални простори и сали за состаноци кои наместо класични конференциски маси и столови имаат удобни фотелји. и софи, додека извесно време се користат специјални кабини за приватни и деловни разговори. Зоните за релаксација се внимателно дизајнирани за да ги задоволат потребите на вработените, а материјалите и специјално избраните палети на бои ќе го збогатат секој простор и ќе му дадат конечен и уникатен печат.

  • Shopping Habbits
    Шопинг

    Трансформација на трендовите и навиките за купување

    Луѓето купуваат онлајн повеќе од кога било досега. Овој тренд е под големо влијание на пандемијата поради многуте ограничувања што ги наметна, што го прави поудобно за поединците едноставно да купуваат онлајн, наместо физички да ги посетуваат продавниците. Во еден момент овие ограничувања подразбираа и затворање на продавници за малопродажба, така што некои луѓе беа принудени да ги променат своите навики за купување што резултираше со поттик во растот на трендот на онлајн купување.

    Трендот вклучува купување производи и услуги преку интернет со помош на кредитни или дебитни картички, при што купената стока се доставува до вашиот дом. Со купување преку Интернет, клиентите имаат корист од пристапноста до глобалниот пазар, што значи дека можат да купуваат од каде било во светот. Оваа погодност автоматски значи дека клиентите можат да изберат од кој било бренд или продавница, изложени на поширок избор и повеќе опции. Бидејќи купувањето преку Интернет може да се направи во секое време во текот на денот, од електронски уреди како што се паметни телефони, лаптопи и компјутери, тоа е процес кој заштедува време со се повеќе и повеќе клиенти кои повеќе избираат да го користат овој пристап, отколку да одвојат време и напор. да ги посетите продавниците.

    Иако сите овие бенефиции влијаеја на трендот на онлајн купувањето да расте, има и некои недостатоци. Има клиенти кои уживаат во целото искуство на купување, претпочитајќи да го прават тоа лично, имаат способност да ги почувствуваат и пробаат производите пред да донесат одлука дали да купат. Затоа, потребата за традиционална продавница за тули и малтер за највисоки стапки на конверзија, не е намалена, згора на тоа таа е сè уште многу присутна.

    Shopping trends transformation

    Иако купувањето преку Интернет е заштеда на време, времето за испорака може да потрае до неколку дена или дури недели, што го прави помалку привлечен за клиентите. Оваа пречка ги натера компаниите ширум светот да го воспостават моделот „Испорака во истиот ден“. Услугата „Испорака во ист ден“ обезбедува брза испорака, што е значителна погодност за клиентите, кои потоа почнаа да создаваат побарувачка за повеќето бизниси да го нудат истото. Оваа услуга има потенцијал суштински да го промени начинот на кој купуваме. Во обид да бидат во тек со барањата на клиентите, бизнисите соработуваат со нивните логистички партнери за да најдат иновативни решенија за испорака на пакети што е можно поскоро. Повеќето трговци на мало веќе додадоа канал за е-трговија на нивниот традиционален пристап за продажба на тули и малтер. Комбинацијата со испорака во ист ден може да помогне да се задржат некои од клиентите на кои купувањето преку Интернет е помалку привлечно поради продолжената испорака.

    Овој модел сè уште не е секаде темелно воспоставен, поконкретен во помалку развиените земји, како што е Македонија. Додека трендот на онлајн купување во Македонија е во пораст, подобрувањата во сегментите на логистиката и синџирот на снабдување бараат понатамошен развој со цел да се задржи трендот во пораст.

  • Izbor na agencija za nedviznosti
    Совети

    Зошто при купување или продажба на недвижен имот да изберете агенција за недвижности?

    При купување, продавање или издавање имоти, луѓето често се наоѓаат во дилема дали да ангажираат консултантска компанија за недвижнини за да им помогне во процесот или сами да го поминат процесот.

    Убедени сме дека скоро секогаш е вистинското решение да контактирате со консултантска компанија за недвижнини и да ја препуштите работата на искусни индустриски експерти. Причината е едноставна – на тој начин сите очекувања и барања на клиентите ќе бидат исполнети на професионален начин, со што клиентите ќе ја добијат поддршката што ја заслужуваат. Експертите за недвижнини ќе го направат овој процес посигурен.

    Со оглед на тоа што на пазарот вообичаено има неколку агенции за недвижности, се наметнува нова дилема – како да се избере вистинската? Препораките од блиски луѓе и познаници имаат значајна улога во разрешување на оваа дилема и донесување одлука. Оние кои се задоволни од исходот по нивното искуство со агенција за недвижности и од работата на нивните консултанти, имаат можност да ја препорачаат таа агенција на други.

    Ако ова не е опција, следниот чекор би бил пребарување на агенции за недвижности во одредена област. Во овој случај, на конечниот избор обично влијаат неколку фактори: референци и углед на истражуваните компании, бројот на лиценцирани брокери во една компанија, како и временскиот период на присуство на компанијата на локалниот пазар. Пазарот на недвижности претставува посебен сегмент од деловното работење, на кој големо влијание има макро и микроекономската состојба. Изборот на агенција за недвижности со долгогодишно искуство на пазарот е во тој случај подобар и пред се побезбеден избор. Со текот на годините, повеќето од нив имаа можност да стекнат корисно искуство и знаење за глобалните влијанија на локалниот пазар.

    Откако ќе се заврши истражувањето и ќе се постигне договор со избраната агенција, во акција стапуваат искусни професионалци, кои потоа на клиентот ќе му обезбедат професионални совети и услуги прилагодени на потребите на клиентите во сите сегменти на пазарот на недвижности.

    Izbor na konsultantska kompanija

    9 придобивки од изборот за работа со агенции за недвижности:

     

    1. Преговарачки вештини: професионалци кои се занимаваат со недвижнини на локалниот пазар, имаат вештини и искуство во преговарање. Добрите преговарачи ќе ви олеснат да ги добиете најдобрите услови и најдобрата цена за избраниот имот.
    2. Познавање на пазарот: локалните агенции за недвижности во голема мера се фокусираат на локалниот пазар, што резултира со тоа што агентите имаат корисни, конкретни информации во врска со реализираните трансакции и цени, како и ажурирања на пазарот од регионот. Затоа, тие можат да ви до дадат најдобриот совет во секое време.
    3. Вистинската цена: професионалниот агент секогаш ќе се труди максимално да преговара за оптималните цени за клиентот. Поседувајќи дополнително знаење од индустријата, како што е знаење за можни скриени стапици, и со правење споредба со другите опции на пазарот, лиценциран брокер може да му ја обезбеди на клиентот вистинската цена при затворање на зделката.
    4. Заштеда на време: ангажирањето компанија за недвижнини ќе ви заштеди еден од највредните лични средства овие денови – вашето време. Професионалците кои секојдневно се занимаваат со овој бизнис, се гаранција за вашето заштедено време.
    5. Советодавни услуги: ќе добиете стручни совети во сите чекори од процесот на купување/продажба/изнајмување или лизинг.
    6. Документи: агенциите за недвижности работат секојдневно со договори и други важни документи. Познавањето на терминологијата и законските барања ќе ви овозможи точни и сигурни документи без потенцијални ризици.
    7. Пристап до купувачот или продавачот: консултантите ќе комуницираат на ефикасен, транспарентен и професионален начин со другата страна.
    8. Експерти за продажба: експерти со долгогодишно искуство ќе ви бидат секојдневно на услуга, обезбедувајќи помош во процесот на продажба на повеќенаменски недвижности.
    9. Маркетинг: одредени компании за недвижнини нудат и маркетинг услуги. Ефективната маркетинг стратегија и кампања има потенцијал да ги промовира имотите и да ги издвои, што може да резултира со поголем досег на клиентите. Ова може да ја забрза и да резултира со поуспешна продажба, па дури и да создаде подобра комерцијализација на имотот.

Наши Клиенти