Бараме Координатор на работни обврски
Сите нивоа се разгледаат
Поради зголемување на обемот на работа, за нашата канцеларија во Скопје бараме координатор за работни обврски. CBS International е секогаш отворена за нови талентирани луѓе, подготвени да го споделат нашиот успех и да придонесат за понатамошен развој на компанијата. Добро ни е познато дека нашиот успех лежи во луѓето. Затоа на нашите вработени им даваме неограничена можност да ги прошират своите таленти и вештини и да работат со својот полн потенцијал.
Одговорности
- Секојдневна координација на барањата за услуги на објектите, рецепција, пошта и курирски услуги, персонал
- Разбирање на важноста на координацијата за континуитет на бизнисот.
- Разбирање на одговорностите преку договорот за управување. Разбирање на потребите на клиентите.
- Проактивно управување со договорите со добавувачи на FM, импликациите од оперативните промени. Координација на аутсорсинг даватели на услуги за да се обезбеди задоволително извршување и усогласеност со обврските од договорот.
- Учество во процесот на набавка на локални добавувачи; преговарање за договори за локални продавачи, тендери
- Детално познавање на FM договорите на клиентите
- Внес во програмата FM Health & Safety за да се обезбеди усогласеност со целото релевантно законодавство за здравје и безбедност на работното место и усогласеност со политиките и процедурите на компаниите.
- Управување со локалниот буџет и финансиските процеси
- Управување со локалните оперативни буџети на FM и напори за економичност на трошоците.
- Креирање на месечна анализа, повторно прогнозирање и акумулации на буџетите на Opex и Capex за да се демонстрира постигнувањето на финансиските KPI.
- Координација на секојдневните операции на безбедносните служби во координација со регионалната безбедност.
- Проактивно проверување на објектот, системите, просториите, заедничките простории итн. за да се осигура дека канцеларијата се одржува на високи стандарди
- Следење и управување на системот за барања за објекти и обезбедување статистика на месечна основа до Lead FM
- Обучување на вработените на клиентите како да користат FSC (Facilities Service Centre) преку редовни комуникации и соодветни работни процеси за RE&F поставени во канцеларијата.
- Работње заедно со клиентите на одделот за недвижнини за да ги координирате изведувачите за внатрешни потези за планираните промени во бројот на вработени.
- Собирање податоци, анализа и известување - Одржливост, енергија, комунални услуги итн.
- Идентификување и документирање на внатрешните политики и процедури, обезбедување јасна комуникација со подредените и вработените на клиентите.
- Собирање и подготвување извештаи користејќи Excel, PowerPoint и Word.
Квалификации
- Диплома за средно образование или диплома од факултет
- Писмена и вербална комуникација на двата јазика, македонски и англиски
- Познавање на Microsoft Word, Excel и Outlook
- Способност за управување со чувствителни и доверливи информации
- Одлично управување со времето
- Одлични организациски вештини
- Минимум 2+ години претходно канцелариско искуство
- Квалификуваниот кандидат треба да биде детално и ориентиран кон клиентите, исклучително професионален, проактивен
- Потребно е соодветно ниво на работна етика / посветеност
Сертификати и/или Лиценци
Ви нудиме
- Предизвикувачка позиција во динамичен тим во водечка компанија за недвижнини, која работи за нашиот клиент Мајкрософт Северна Македонија, со скратено работно време од 4 часа дневно.
- Интересен пакет за плата
- Можност да бидете дел од бизнис кој се шири
Заинтересирани?
Испретете го Вашето CV најдоцна до 04/08/2023 to office@cbsint.mk