Home » blogPage 3
БЛОГ ОБЈАВИ
  • Shopping Habbits
    Шопинг

    Трансформација на трендовите и навиките за купување

    Луѓето купуваат онлајн повеќе од кога било досега. Овој тренд е под големо влијание на пандемијата поради многуте ограничувања што ги наметна, што го прави поудобно за поединците едноставно да купуваат онлајн, наместо физички да ги посетуваат продавниците. Во еден момент овие ограничувања подразбираа и затворање на продавници за малопродажба, така што некои луѓе беа принудени да ги променат своите навики за купување што резултираше со поттик во растот на трендот на онлајн купување.

    Трендот вклучува купување производи и услуги преку интернет со помош на кредитни или дебитни картички, при што купената стока се доставува до вашиот дом. Со купување преку Интернет, клиентите имаат корист од пристапноста до глобалниот пазар, што значи дека можат да купуваат од каде било во светот. Оваа погодност автоматски значи дека клиентите можат да изберат од кој било бренд или продавница, изложени на поширок избор и повеќе опции. Бидејќи купувањето преку Интернет може да се направи во секое време во текот на денот, од електронски уреди како што се паметни телефони, лаптопи и компјутери, тоа е процес кој заштедува време со се повеќе и повеќе клиенти кои повеќе избираат да го користат овој пристап, отколку да одвојат време и напор. да ги посетите продавниците.

    Иако сите овие бенефиции влијаеја на трендот на онлајн купувањето да расте, има и некои недостатоци. Има клиенти кои уживаат во целото искуство на купување, претпочитајќи да го прават тоа лично, имаат способност да ги почувствуваат и пробаат производите пред да донесат одлука дали да купат. Затоа, потребата за традиционална продавница за тули и малтер за највисоки стапки на конверзија, не е намалена, згора на тоа таа е сè уште многу присутна.

    Shopping trends transformation

    Иако купувањето преку Интернет е заштеда на време, времето за испорака може да потрае до неколку дена или дури недели, што го прави помалку привлечен за клиентите. Оваа пречка ги натера компаниите ширум светот да го воспостават моделот „Испорака во истиот ден“. Услугата „Испорака во ист ден“ обезбедува брза испорака, што е значителна погодност за клиентите, кои потоа почнаа да создаваат побарувачка за повеќето бизниси да го нудат истото. Оваа услуга има потенцијал суштински да го промени начинот на кој купуваме. Во обид да бидат во тек со барањата на клиентите, бизнисите соработуваат со нивните логистички партнери за да најдат иновативни решенија за испорака на пакети што е можно поскоро. Повеќето трговци на мало веќе додадоа канал за е-трговија на нивниот традиционален пристап за продажба на тули и малтер. Комбинацијата со испорака во ист ден може да помогне да се задржат некои од клиентите на кои купувањето преку Интернет е помалку привлечно поради продолжената испорака.

    Овој модел сè уште не е секаде темелно воспоставен, поконкретен во помалку развиените земји, како што е Македонија. Додека трендот на онлајн купување во Македонија е во пораст, подобрувањата во сегментите на логистиката и синџирот на снабдување бараат понатамошен развој со цел да се задржи трендот во пораст.

  • Izbor na agencija za nedviznosti
    Совети

    Зошто при купување или продажба на недвижен имот да изберете агенција за недвижности?

    При купување, продавање или издавање имоти, луѓето често се наоѓаат во дилема дали да ангажираат консултантска компанија за недвижнини за да им помогне во процесот или сами да го поминат процесот.

    Убедени сме дека скоро секогаш е вистинското решение да контактирате со консултантска компанија за недвижнини и да ја препуштите работата на искусни индустриски експерти. Причината е едноставна – на тој начин сите очекувања и барања на клиентите ќе бидат исполнети на професионален начин, со што клиентите ќе ја добијат поддршката што ја заслужуваат. Експертите за недвижнини ќе го направат овој процес посигурен.

    Со оглед на тоа што на пазарот вообичаено има неколку агенции за недвижности, се наметнува нова дилема – како да се избере вистинската? Препораките од блиски луѓе и познаници имаат значајна улога во разрешување на оваа дилема и донесување одлука. Оние кои се задоволни од исходот по нивното искуство со агенција за недвижности и од работата на нивните консултанти, имаат можност да ја препорачаат таа агенција на други.

    Ако ова не е опција, следниот чекор би бил пребарување на агенции за недвижности во одредена област. Во овој случај, на конечниот избор обично влијаат неколку фактори: референци и углед на истражуваните компании, бројот на лиценцирани брокери во една компанија, како и временскиот период на присуство на компанијата на локалниот пазар. Пазарот на недвижности претставува посебен сегмент од деловното работење, на кој големо влијание има макро и микроекономската состојба. Изборот на агенција за недвижности со долгогодишно искуство на пазарот е во тој случај подобар и пред се побезбеден избор. Со текот на годините, повеќето од нив имаа можност да стекнат корисно искуство и знаење за глобалните влијанија на локалниот пазар.

    Откако ќе се заврши истражувањето и ќе се постигне договор со избраната агенција, во акција стапуваат искусни професионалци, кои потоа на клиентот ќе му обезбедат професионални совети и услуги прилагодени на потребите на клиентите во сите сегменти на пазарот на недвижности.

    Izbor na konsultantska kompanija

    9 придобивки од изборот за работа со агенции за недвижности:

     

    1. Преговарачки вештини: професионалци кои се занимаваат со недвижнини на локалниот пазар, имаат вештини и искуство во преговарање. Добрите преговарачи ќе ви олеснат да ги добиете најдобрите услови и најдобрата цена за избраниот имот.
    2. Познавање на пазарот: локалните агенции за недвижности во голема мера се фокусираат на локалниот пазар, што резултира со тоа што агентите имаат корисни, конкретни информации во врска со реализираните трансакции и цени, како и ажурирања на пазарот од регионот. Затоа, тие можат да ви до дадат најдобриот совет во секое време.
    3. Вистинската цена: професионалниот агент секогаш ќе се труди максимално да преговара за оптималните цени за клиентот. Поседувајќи дополнително знаење од индустријата, како што е знаење за можни скриени стапици, и со правење споредба со другите опции на пазарот, лиценциран брокер може да му ја обезбеди на клиентот вистинската цена при затворање на зделката.
    4. Заштеда на време: ангажирањето компанија за недвижнини ќе ви заштеди еден од највредните лични средства овие денови – вашето време. Професионалците кои секојдневно се занимаваат со овој бизнис, се гаранција за вашето заштедено време.
    5. Советодавни услуги: ќе добиете стручни совети во сите чекори од процесот на купување/продажба/изнајмување или лизинг.
    6. Документи: агенциите за недвижности работат секојдневно со договори и други важни документи. Познавањето на терминологијата и законските барања ќе ви овозможи точни и сигурни документи без потенцијални ризици.
    7. Пристап до купувачот или продавачот: консултантите ќе комуницираат на ефикасен, транспарентен и професионален начин со другата страна.
    8. Експерти за продажба: експерти со долгогодишно искуство ќе ви бидат секојдневно на услуга, обезбедувајќи помош во процесот на продажба на повеќенаменски недвижности.
    9. Маркетинг: одредени компании за недвижнини нудат и маркетинг услуги. Ефективната маркетинг стратегија и кампања има потенцијал да ги промовира имотите и да ги издвои, што може да резултира со поголем досег на клиентите. Ова може да ја забрза и да резултира со поуспешна продажба, па дури и да создаде подобра комерцијализација на имотот.
Не можете да го најдете тоа што го барате?

Наши Клиенти