-
Управување со објекти
Зошто професионалното управување со недвижности станува поважно?
Управување со недвижности е секојдневен надзор на станбени, комерцијални или индустриски недвижности од трето лице, обично професионален менаџер или компанија за управување со недвижности Управувањето со недвижностите долго време се сметаше за трошок, но денес тоа стана составен дел од успехот на компанијата. Управувањето со недвижностите стана многу важна услуга за повеќето инвеститори бидејќи го вклучува целокупното управување и контрола на сите процеси поврзани со експлоатацијата на зградата, со посебен осврт на услугите за комерцијално и финансиско управување.
Најдинамичен сегмент во управувањето со недвижностите е секако сегментот на комерцијални објекти. Со оглед на тоа што пазарот на недвижности интензивно се развива во сите сегменти покрај деловните згради, потребна е зголемена побарувачка на овие услуги во сегментите на станбени комплекси, малопродажни паркови и логистички паркови. Главните улоги на менаџерите на недвижност се да управуваат со рутинските задачи, делегирани од сопственикот и да ја зачуваат вредноста на недвижноста со кој управуваат.
Некои компании се специјализирани за обезбедување на услуги за управување за специфичен тип на недвижности, додека други нудат услуги за управување за низа видови на недвижност. Значителен број видови недвижност може да се управуваат во сегментот на станови (станбени згради и станбени комплекси, семејни куќи, станови), комерцијални недвижности (продажни паркови и трговски центри, деловни згради, хотели, ресторани, бензински пумпи, здравствени установи), како како и индустриски комплекси (фабрики, производствени комплекси, погони, магацини, дистрибутивни објекти, логистички паркови, челичарници).
Бројни видови на недвижности за специјална намена не се вклопуваат во горенаведените категории, но сепак бараат управување, како што се театри, училишта, универзитети, спортски арени, домови за стари лица, студентски домови и слично. Управување со објекти е концепт на услуги и алатки за да се обезбеди функционалност, удобност, безбедност и ефикасност на зградите, средствата и системите на компанијата што вклучува услуги како што се техничко одржување, услуги за хигиена и чистење, физичка безбедност и безбедносни системи. како и службите за заштита од пожари. Дополнително на ова, услугите за управување со објектите вклучуваат подготовка на долгорочен стратешки план за управување со објектите на компанијата.
Постојат две основни области на управување со објекти:
Hard Facilities Management се занимава со физичките делови на објектите, како што се осветлување, водовод, лифтови, климатизација, системи за греење и ладење, за да се обезбеди непречено функционирање на објектите во однос на инфраструктурата.
Soft Facilities Management вклучува задачи што ги извршуваат луѓе како што се услуги за чистење и хигиена, прием и обезбедување, управување со закуп, управување со отпад и одржување на зелени површини и растенија.
Менаџерите на објектите се одговорни за собирање податоци за сите потребни работи за одржување и реновирање. Тие издаваат наредби за помали и поголеми поправки и контрола и го координираат нивното извршување. Тие организираат отстранување на можни дефекти за време на гарантниот период на инсталираните системи, ги координираат интервенциите за итни случаи и организираат поправки. Тие се исто така задолжени за планирање на превентивното одржување и обезбедуваат секојдневни услуги за одржување на сите системи за да обезбедат непречено функционирање на недвижноста
Кога мислите на Управување со објекти, обично мислите на услуги за чистење приспособени на потребите на индивидуалните недвижности и одржување на хигиенските стандарди во сите области, од канцеларии, малопродажен простор, до магацини и индустриски објекти. Дополнително, заштитата на вработените и деловните операции често е под контрола на управувањето со објектите, особено физичката безбедност на објектите, луѓето и безбедносните системи. Заканата од пожар носи еден од најголемите ризици за загуба на живот и материјална штета.
Управувањето со објекти може да биде ангажирано и во одржување, проверка и тестирање на опремата и системите за заштита од пожари во објектот, водење евиденција и сертификати за усогласеност. Управувањето со објектите може да понуди и комплетна услуга за одржување на пејзажот и тие имаат развиено сеопфатен план за одржување на надворешните делови на зградите и фасадите во текот на сите сезони и временски услови, вклучително и отстранување на снегот и мразот. Интегриран менаџмент на објекти е обединување на сите решенија и процеси поврзани со управувањето со објектите под еден договор.
Ова значи дека еден тим управува со сите договори, односи со добавувачи и управување со просторот, користејќи едно софтверско решение или централен софтверски систем кој се интегрира со други и може да го користи секој.
-
Совети
Трендови на бои во дизајнот на ентериер во 2023 година
Најважните трендови на бои во дизајнот на ентериерот отсекогаш биле посветени на целта просторот за живеење во кој поминувате поголем дел од денот да стане ваше засолниште, да ве исполни со позитивна енергија и да донесе мир и радост на сите членови на семејството. Ги прашавме експертите – дизајнери на ентериер и тие ги избраа боите кои на ѕидовите во просторот им даваат повеќе од само естетика. Иако се работи за палета на богати нијанси на бои кои се инспирирани од природата, сите тие придонесуваат внатрешноста во која се наоѓате да се доживее како топло, пријатно место за одмор, кое промовира добро расположение и повисоко ниво на внимание на личноста, што ги прави суштински елемент на ентериерот.
Во 2023 година, очекувајте да почнете да гледате враќање во подраматични нијанси. По неколку години во кои мирните зелени, нежни розови и студени неутрални бои помогнаа да се создадат помирни ентериери во домот и доминираа трендовите на декор, луѓето ќе почнат да предизвикуваат чувства на моќ, богатство и ентузијазам. Се очекува дека смелите нијанси на бои со многу живост и сила ќе бидат вистинскиот избор, бидејќи ќе внесат допир на спокојство и позитивни чувства во внатрешноста.
1. Топли неутрали
Употребата на топли неутрални промовира здравје и леснотија. Друг плус е тоа што тие се прилагодливи на широк спектар на естетика. Оваа нијанса може лесно да се прилагоди со вградување на дополнителни нијанси, ткаенини, форми и материјали.
2. Мекоста на розевата
Оваа година, 2023 година, гледаме многу розова комбинација со други бои. Тоа е прекрасен акцент кој работи со сè, од темно сина до светло неутрална боја. Големата предност е што можете да ја изберете розовата нијанса која најмногу одговара на вашиот сензибилитет, а може да варира од нежно руменило до магента што вреска.
3. Различни нијанси на кафеаво
Луѓето сакаат да внесат топлина во своите домови, како и да додадат виталност во просторот. Бидејќи кафеавата боја е земјен тон, ни дава чувство на стабилност и поблиски врски со природниот свет. Луѓето сакаат да внесат топлина во своите домови, но исто така сакаат да додадат виталност, а кафените можат да помогнат местото да се чувствува и пријатно и енергично.
4. Нежна виолетова
Експертите за дизајн се согласуваат дека бојата на лавандата доживува ренесанса и ќе стане популарен тренд во дизајнот на ентериер во 2023 година. Често се дефинира како боја на лаванда, а нежноста и мекоста на виолетовата ја прават смирувачка боја, поради што сè почесто ја гледаме во спалните соби. Оваа мека боја, кога е споена со луксузни украси, може да направи вашиот дом да изгледа навистина уникатно и убаво. Катчето за читање со оваа боја би било вистинското место за релаксација.
5. Ултрамарин сина
Еден од претстојните трендови е ултрамаринот – богата, светла сина боја во сите нејзини нијанси. Тоа е нијанса која е жива, високо концентрирана и луксузна. Оваа боја се препорачува да се користи во дизајнот на ентериерот во комбинација со бела, сива, нежно виолетова, црна или некоја друга нијанса на сина боја. Тие се совршено координирани, што овозможува создавање на елегантен, провокативен и самоуверен простор.
6. Румена малина боја
Се вели дека Raspberry Blush е доминантната смела боја во 2023 година. Оваа живописна црвена портокалова изобилува со карактер и советот на дизајнерот на ентериер е да го испробате овој брилијантен тон на боја на ѕидовите на дневната соба за да добиете жив, пријатен и привлечен изглед. . Ако сè уште не сте подготвени да ги обоите вашите ѕидови во црвена боја, размислете за користење на оваа боја за да му дадете храбар нов изглед на истрошеното парче мебел или да направите впечатлив уметнички принт за да оживеете обичен ѕид.
7. Тонови како скапоцени камења
Нијанси на скапоцени камења како смарагдно зелена, бензинско сина, рубин, нудат софистицираност. Предлогот е да ги измешате со пастелни тонови кои можеби веќе ги имате во станот во форма на детали за декорација на просторот и/или како боја на ѕид во соба. Дизајнерите на ентериер очекуваат боите на скапоцените камења да бидат популарни во 2023 година, кои во комбинација со поостри бои, како портокаловата, создаваат неконвенционален изглед на просторот. Обидете се да го комбинирате модриот патлиџан, популарна боја оваа година, со крем и зелени нијанси за да му дадете неконвенционален изглед на просторот со традиционално чувство. Покрај тоа, бојата на модар патлиџан е виолетова нијанса со црвеникава нијанса, што е одлична замена за црвено.
8. Пастели
Професионалните дизајнери на ентериер предвидуваат дека пастелните бои, како што се правливите сини, глина и зелените, ќе станат многу распространети во дизајнот на ентериер. Сите се ентузијасти за враќањето на пастелите за трендовите во боја во 2023 година. Овие бои се поврзани со будењето на пролетта, нежноста, оптимизмот и нов почеток. Пренесуваат чувство на мекост, смиреност и привлечност. Тоновите во прав, бојата на лаванда, нежно розова и жолта, пастелно зелена и сина, ќе им се допаднат на ѕидовите и мебелот и сите украсни елементи во внатрешноста. Палетата на овие бои е голема и дизајнерите на ентериер ве советуваат да внесете повеќе пастелни нијанси во вашиот дом, да креирате нивни комбинации и да ги прилагодите на вашиот стил. Понекогаш е интересно да се воведат поживи или некои потемни бои кои ќе додадат контраст и ќе ја разбијат меката естетика на пастелните нијанси. Се зависи од тоа што сакате да постигнете во вашиот простор.
9. Мирот што го создаваат боите и нивната температура во просторот
Оваа година ќе останат популарни доминантните нијанси кои ја внесуваат природата во домот, бидејќи се прилагодливи, а како тренд се издвојува мешањето на топли и ладни тонови, што многу лесно се прави во ентериерот. Вклучува употреба на тиркизна или зелена боја, кои совршено се комбинираат со беж нијанси. Во некои простори, комбинацијата на брилијантни сини или виолетови тонови со кафени, крем и бронзени тонови создава еден вид хармонија. Употребата на длабоко темно зелена за смирување на топли кафени нијанси или темно портокалови тонови со сиво-сина, зелена или слива боја дава впечаток на просперитет, луксуз, гламур и топлина.
Совет што дизајнерите на ентериер посебно го нагласуваат е дека доколку размислувате за мешање топли и ладни тонови во просторот, потребно е да имате централна тема. Никогаш не ги мешајте различните температури на бојата во просторијата, таа треба да доминира. Тие ја истакнаа нијансата на белата боја – Cozy White, која буди чувство на удобност и сигурност и го трансформира просторот за живеење во препознатлива и опуштена средина.
Дополнително, повеќето дизајнери го претпочитаат тонот на боите на Јужниот пат, кој со своите земјени тонови ја поттикнува желбата да застанете за момент за да се опуштите и да уживате во убавината на животот како во природата. Преобразувањето на живеење во дом кој е привлечен, пријатен и пријатен останува јасна желба и е под големо влијание на избраните бои. Трендовите во 2023 година ќе му дадат приоритет на удобноста пред било што друго.
-
Историја
Отклучување на минатото: Откривање на фасцинантната историја на канцелариските простори
Од скромните почетоци на тесните маси и машините за пишување до модерните, живописни работни средини што ги гледаме денес, историјата на канцелариските простори е волшебна приказна за иновациите, културата и природата на работата која постојано се развива. Придружете ни се додека истражуваме во минатото и ги откриваме фасцинантните пресвртници што го обликуваа начинот на кој работиме денес.
Раѓањето на модерните канцеларии: Кон крајот на 19 век, индустриската револуција предизвика значителна промена во начинот на работење на бизнисите. Со доаѓањето на телеграфските и телефонските технологии, се појави потребата за централизирани работни простори.
Раѓањето на модерните канцеларии може да се проследи уште во оваа ера, бидејќи компаниите почнаа да воспоставуваат централизирани локации каде што вработените можеа да соработуваат и да работат заедно ефикасно.
Подемот на распоредот на машината за пишување и канцелариите: Со пронајдокот на машината за пишување во доцните 1800-ти, канцелариските простори претрпеа извонредна трансформација. Машините за пишување ја заменија рачно напишаната кореспонденција, што доведе до зголемени административни задачи. За да се приспособат на овие нови машини, распоредот на канцелариите беше редизајниран. Плановите на отворен кат со редови на клупи станаа вообичаени, поттикнувајќи комуникација и соработка меѓу вработените.
Влијанието на распоредот на канцелариите врз работната култура: Низ историјата, распоредот на канцелариите играл клучна улога во обликувањето на работната култура и динамиката на вработените. Се појавија различни аранжмани, секој со свое влијание врз соработката, продуктивноста и хиерархијата во рамките на организациите.
Од традиционалните канцеларии со затворени врати до плановите на отворени подови, варијациите во распоредот на канцелариите ги одразуваат еволуирачките филозофии на менаџментот и променливите очекувања на вработените. Овие дизајни имаат за цел да постигнат рамнотежа помеѓу приватноста и комуникацијата, поттикнувајќи чувство на заедница, а истовремено овозможувајќи фокусирана индивидуална работа.
Влијанието на технологијата врз канцелариските простори: Брзиот напредок во технологијата во втората половина на 20 век имаше големо влијание врз канцелариите. Воведувањето на компјутери, факс-машини, а подоцна и на интернет го трансформираа начинот на кој се водеше работата. Физичките документи и машините за пишување беа постепено заменети со дигитални датотеки и текстуални процесори, што доведе до намалување на потребата за складирање и физичкиот отпечаток на канцелариите.
Флексибилни и оддалечени работни средини: Во последниве години, имаше значителна промена кон флексибилни и оддалечени работни средини. Напредокот на технологијата, како што се видео конференции, складирање облак и алатки за соработка, им овозможи на вработените да работат од каде било, замаглувајќи ги границите на традиционалните канцелариски простори. Оваа промена донесе нови предизвици и можности, нагласувајќи ја важноста на приспособливоста и рамнотежата помеѓу работата и животот.
Модерни дизајни на канцеларии: денес, дизајните на канцелариите еволуирале за да им дадат приоритет на благосостојбата и продуктивноста на вработените. Компаниите се повеќе се фокусираат на создавање средини кои поттикнуваат креативност, соработка и задоволство на вработените.
Плановите на отворени подови, удобните простори за одмор, ергономскиот мебел и областите за рекреација стануваат стандардни карактеристики на многу работни места. Дополнително, интеграцијата на зелените површини и природните елементи доби на значење, промовирајќи поздрава и поодржлива работна средина.
Историјата на канцелариските простори е доказ за постојано менување на природата на работата и динамичниот однос помеѓу технологијата, културата и дизајнот. Од индустриската револуција до дигиталната ера, канцелариските простори се адаптираа и трансформираа за да ги задоволат потребите на бизнисите и вработените кои се развиваат.
Како што одиме напред, иднината на канцелариските простори ветува дека ќе биде уште пофлексибилна, поинклузивна и прилагодена на потребите на разновидна работна сила. Претстојат возбудливи времиња додека продолжуваме да го редефинираме начинот на кој работиме и да ги преобликуваме канцелариите на утрешниот ден.
-
Совети
Да се изнајми или поседува канцелариски простор: Носење на одлука
Една од најголемите одлуки со кои се соочуваат сопствениците на бизниси кога станува збор за деловен простор е дали да изнајмуваат или поседуваат. И двете опции имаат свои предности и недостатоци, а изборот на вистинската за вашиот бизнис може да биде предизвик. Во овој пост, ќе ги истражиме добрите и лошите страни на изнајмувањето vs. поседување канцелариски простор за да ви помогне да донесете информирана одлука.
Почетни трошоци:
Кога станува збор за однапред трошоци, изнајмувањето е генерално поевтина опција. Обично ќе треба да платите безбедносен депозит и кирија за првиот месец, но нема да бидете одговорни за големите трошоци, како што се аванс, трошоци за затворање или реновирање. Од друга страна, поседувањето деловен простор бара значителна претходна инвестиција. Ќе треба да излезете со аванс, да ги платите трошоците за затворање и потенцијално да инвестирате во реновирање или надградба.
Флексибилност:
Изнајмувањето канцелариски простор обезбедува поголема флексибилност отколку поседувањето. Ако вашиот бизнис расте брзо, можете лесно да се преселите на поголем простор без да се грижите за продажба на имот. Дополнително, ако се променат потребите на вашиот бизнис, можете лесно да се преселите на нова локација или да ги прилагодите условите за закуп. Сопственоста, од друга страна, обезбедува помала флексибилност. Ќе бидете врзани за имотот на долг рок, и ако вашите деловни потреби се променат, може да биде потешко да го продадете или изнајмите просторот.
Контрола:
Поседувањето канцелариски простор обезбедува поголема контрола врз имотот. Можете да правите промени и надградби на просторот по потреба и може да изградите капитал со текот на времето. Дополнително, поседувањето може да обезбеди даночни бенефиции, како што се одбивања за каматата на хипотеката и даноците на имот. Кога изнајмувате, немате толку голема контрола врз имотот. Ќе треба да добиете дозвола од сопственикот за да направите промени или надградби и нема да изградите капитал во имотот со текот на времето.
Одржување:
Кога поседувате деловен простор, вие сте одговорни за целото одржување и поправки. Ова може да биде скапо и одзема многу време, особено ако поседувате постара зграда. Кога изнајмувате, сопственикот обично е одговорен за одржување и поправки. Ова значи дека нема да морате да се грижите за работи како што се поправки на HVAC, одржување на покривот или уредување. Сепак, може да бидете одговорни за мали поправки како што се поправка на славина што протекува или замена на светилки.
Долгорочни трошоци:
Кога изнајмувате канцелариски простор, плаќате за користење на просторот, но немате капитал во имотот. Кога поседувате, градите капитал, но исто така сте одговорни за тековните трошоци како што се даноците на имот, осигурувањето и одржувањето. Ќе треба да ги измерите долгорочните трошоци за секоја опција за да одредите која е најдобра за вашиот бизнис. Ако планирате да останете на една локација долго време, поседувањето може да биде подобра опција, но ако предвидувате да се преселите во блиска иднина, изнајмувањето може да има повеќе смисла.
Заклучок
Одлуката дали да изнајмите или поседувате канцелариски простор е сложена одлука која бара внимателно разгледување на вашите деловни потреби, буџет и долгорочни цели. Со мерење на добрите и лошите страни на секоја опција, можете да донесете информирана одлука која ќе биде од корист за вашиот бизнис на долг рок. Без разлика дали ќе изберете да изнајмите или поседувате, запомнете дека вашиот деловен простор е важна инвестиција за успехот на вашиот бизнис.
-
Совети
Осветлете го вашиот работен простор: Придобивките од правилното осветлување
Лошото осветлување може да предизвика главоболки, напрегање на очите и замор, додека оптималното осветлување може да промовира енергија, да го намали стресот и да го подобри расположението. Во оваа статија, ќе ја истражиме врската помеѓу осветлувањето и канцелариската продуктивност и ќе обезбедиме совети како да го оптимизирате дизајнот на осветлувањето.
Осветлувањето може да влијае на нашата продуктивност со регулирање на нашите деноноќни ритми, кои се природни 24-часовни циклуси кои управуваат со нашиот циклус сон-будење. Изложеноста на силна, сина светлина во текот на денот може да помогне во регулирањето на нашиот деноноќен ритам, правејќи нè повнимателни и фокусирани во текот на денот и подобрување на квалитетот на спиењето во текот на ноќта. Од друга страна, изложеноста на слабо или топло осветлување може да ни помогне да се опуштиме и да не подготвиме за спиење.
Воедно, осветлувањето може да влијае на нашето расположение и емоционална состојба. Изложеноста на силна сина светлина во текот на денот може да помогне да го подобриме нашето расположение и да го намалиме чувството на замор. Сепак, изложеноста на силно или грубо осветлување во текот на ноќта може да го наруши нашиот деноноќен ритам, што ќе доведе до тешкотии во заспивањето и лош квалитет на спиење.
Совети за оптимизирање на дизајнот на осветлување
За да создадете оптимален дизајн на осветлување, еве неколку совети што треба да се земат предвид:-
Користете природна светлина
Природната светлина е најдобриот извор на светлина за регулирање на нашиот деноноќен ритам. Може да го подобри расположението, да ја зголеми будноста и да го намали стресот. Онаму каде што е можно, поставете ги работните станици во близина на прозорците за да ја максимизирате количината на природна светлина во работниот простор. Ако вашата канцеларија нема природна светлина или ако сакате да ја надополните, размислете за инсталирање на прозорци или светлосни цевки за да внесете природна светлина во просторот.
-
Баланс помеѓу осветленост и отсјај
Додека силно осветлување може да помогне да се подобри продуктивноста, премногу отсјај може да предизвика замор на очите и главоболки. За да го избегнете ова, користете сенки или ролетни за да ја намалите директната сончева светлина и поставете ги светлосните тела за да не светат директно во очите на работниците. Урамнотежениот дизајн на осветлување може да го намали отсјајот и да промовира оптимални нивоа на осветлување, да ја подобри продуктивноста и да ја намали непријатноста.
-
Користете ја вистинската температура на бојата
Температурата на бојата на светлината, исто така, може да има влијание врз продуктивноста. Во текот на денот, користете јака светлина богата со сина боја (околу 5000 K) за да помогнете во регулирање на деноноќниот ритам и подобрување на будноста. Во вечерните часови, префрлете се на потопло, послабо осветлување (околу 2700 K) за да им помогнете на работниците да се смират и да се подготват за спиење. Користењето на вистинската температура на бојата може да ги оптимизира нивоата на осветлување за да ја подобри продуктивноста на работниците.
-
Поставете го вашето осветлување
To create a comfortable and inviting workspace, it’s important to use a variety of lighting sources. This could include overhead lighting, task lighting for individual workstations, and ambient lighting to create a warm, welcoming atmosphere. A layered lighting design can create a comfortable and productive workspace.
-
Размислете за енергетска ефикасност
За да создадете удобен и привлечен работен простор, важно е да користите различни извори на осветлување. Ова може да вклучува надземно осветлување, осветлување на задачи за поединечни работни станици и амбиентално осветлување за да се создаде топла, пријатна атмосфера. Слоевит дизајн на осветлување може да создаде удобен и продуктивен работен простор.
-
Дизајнирајте осветлување што одговара на задачата
Различни задачи бараат различни нивоа и типови на осветлување. На пример, работата на компјутер бара посилно осветлување отколку читањето или пишувањето. Затоа, важно е да го дизајнирате вашиот систем за осветлување за да одговара на задачата. Користете го осветлувањето на задачите на поединечни работни станици за да се осигурате дека работниците имаат соодветно ниво на осветлување за нивните специфични задачи. Конференциските сали може да бараат послабо осветлување за да се промовира мирна и фокусирана атмосфера, додека просториите за одмор и заедничките простории може да имаат корист од посветло, попривлечно осветлување.
-
Консултирајте се со професионалци
Дизајнирањето на ефективен систем за осветлување може да биде сложен процес. Затоа, може да биде корисно да се консултирате со професионалци за осветлување за да се осигурате дека вашиот дизајн на осветлување ги задоволува потребите на вашиот работен простор. Професионален дизајнер на осветлување може да ви помогне да ги идентификувате оптималните нивоа на осветлување, видовите на осветлување и изворите на осветлување за вашиот канцелариски простор.
Осветлувањето е клучен елемент во дизајнот на канцеларискиот простор и може да има значително влијание врз продуктивноста, расположението и благосостојбата. Со користење на природна светлина, балансирање на осветленоста и отсјајот, користење на вистинската температура на бојата, слоевитоста на вашето осветлување, земајќи ја предвид енергетската ефикасност, дизајнирањето на осветлувањето за да одговара на задачата и консултирајќи се со професионалци, можете да го оптимизирате дизајнот на осветлувањето за да создадете удобен и продуктивен работен простор.
Инвестирањето во добро дизајниран систем за осветлување може да се исплати со подобрена продуктивност, намалено отсуство од работа и зголемено задоволство од работата. Затоа, вреди да одвоите време за да креирате дизајн на осветлување кој работи за вашиот специфичен канцелариски простор и за потребите на вашите вработени.
-
-
Работно место
Човечка врска: Зошто одењето во канцеларија е од суштинско значење за вработените
Бидејќи бизнисите продолжуваат да се прилагодуваат на постојано менување на работата, многумина размислуваат за враќање во канцеларијата. Но, со оглед на тоа што толку многу вработени ја искусиле флексибилноста и практичноста на работа на далечина, се поставува прашањето: која е вредноста на работата во канцеларија? Еве шест клучни придобивки кои би можеле да ве убедат да се префрлите.
-
Чувство за цел и припадност
Чувството на поврзаност со вашата работа и вашите колеги е важно за задоволство од работата. Да се биде околу истомисленици кои делат заедничка цел ја зајакнува индивидуалната цел во вашата организација. Соработката во лице им овозможува на вработените да набљудуваат и учат од своите колеги и заедно да ги слават победите. Плус, интеракциите лице в лице градат чувство на припадност што е тешко да се постигне преку виртуелни канали.
-
Вистински врски и пријателства
За многумина другарството и пријателствата развиени во канцеларијата се најголемиот мотиватор за враќање на работа. Полесно е лично да се поврзете кон некого со споделено кафе или “happy hour” отколку преку видео повици.
Истражувањата покажуваат дека работниците од далечина често имаат помалку работни пријатели од нивните колеги кои работат во канцеларија. -
Зголемена продуктивност
Додека работата на далечина може да биде продуктивна за некого, многу вработени откриваат дека физичкото работно место ја зголемува продуктивноста преку обезбедување лесен пристап до информации и опрема. Всушност, 42% од вработените велат дека способноста за брз и лесен пристап до информации го зголемува нивото на нивната продуктивност. Плус, физичката канцеларија може да обезбеди јасна цел за вработените да останат мотивирани.
-
Олеснета соработка
Лична соработка и бура на идеи (brainstorming) често се попродуктивни од виртуелните состаноци.
Вработените кои работат во канцеларија поминуваат повеќе време во соработка од оние кои работат од дома и тие имаат предност што можат да пристапат до канцелариска опрема, табли и други алатки кои ја олеснуваат соработката. -
Подобро искуство за запознавање нови колеги
Запознавањето лице-во-лице може да им обезбеди на новите вработени импресивен и ефективен вовед во културата, процесите и целите на компанијата.
Новите вработени можат да ги засенат колегите кои се поискусни, да поставуваат прашања и да учат преку набљудување. Ова ги прави посигурни во своите улоги и им овозможува побрзо да напредуваат и да бидат продуктивни. -
Можности за раст во кариерата
Да се биде на физичко работно место им овозможува на вработените поголема изложеност кон своите надлежни, кои имаат поголема веројатност да ја забележат работата направена во канцеларија отколку дома. Ова може да доведе до повеќе можности за раст и развој во кариерата.
Дополнително, работата во канцеларија им овозможува на вработените да научат нови вештини од своите колеги и да набљудуваат како надлежните се справуваат со различни ситуации.
Како што работното место продолжува да се развива, важно е да се земе предвид вредноста на работата во канцеларија. Додека работата на далечина има многу предности, физичката канцеларија останува центар на поврзување, соработка и иновации. Со поттикнување на чувството за цел и припадност, олеснување на вистинските врски и пријателства, зајакнување на продуктивноста, олеснување на соработката, подобрување на искуството за придружување и поттикнување на растот на кариерата, физичкото работно место може да биде суштинска компонента на една просперитетна организација.
-
-
Работно место
6 начини да го направите канцеларискиот простор визуелно привлечен.
Поминуваме голем дел од денот на работа и од клучно значење е нашата околина да не инспирира да бидеме продуктивни и задоволни. Непрегледениот работен простор може да ја намали вашата мотивација и продуктивност. Затоа CBS International е тука да понуди 6 едноставни совети за подобрување на вашиот канцелариски простор за зголемување на продуктивноста.
-
Ергономски дизајн
Пред да ја декорирате вашата канцеларија, разгледајте ги различните стилови на работа и потребите на вработените. Некои можеби претпочитаат биро со облик на буквата L за наизменично да се менуваат задачите, додека други може да се одлучат за класично биро. Направете простор кој одговара на стилот на работа на секој поединец.
Ергономскиот дизајн опфаќа повеќе од мебелот и вклучува визуелни и аудио елементи. Традиционалното канцелариско осветлување може да предизвика оптоварување на очите и да создаде отсјај на компјутерските екрани. Осигурајте се дека осветлувањето не е премногу грубо, но сепак овозможува ефикасна работа.
-
Минималистички пристап
Натрупаниот простор може да доведе до натрупан ум, па затоа е неопходно мебелот да се сведе на минимум. Создадете чиста и инспиративна средина за да го започнете вашиот работен ден со фокус. Избегнувајте натрупување хартии и материјали на вашата работна маса и наместо тоа имплементирајте организирани решенија за складирање. Изберете елегантен мебел наместо тешки и гломазни парчиња за да одржите уреден изглед.
-
Шема на бои
Одберете ги боите внимателно кога ја декорирате вашата канцеларија. Некои бои можат да го подигнат вашето расположение и да ја зголемат продуктивноста, додека други можат да направат да се чувствувате ниско и демотивирано. Сивата, беж и белата може да создадат досадна и мрачна атмосфера, додека зелените и сините промовираат фокус и ефикасност.
Жолтата е светла боја која ја зголемува самодовербата. Иако цела соба од жолта боја може да биде огромна, добро поставен акцентен ѕид во вистинскиот амбиент може да инспирира страст и да го подобри вашето расположение. Размислете да ја имитирате шемата на бои на вашиот бренд, но одлучете се за посветли нијанси за боите на бојата.
-
Осветлете го просторот
Лошото осветлување може да направи да се чувствувате уморни и мрачни. Обезбедете доволно осветлување во вашата работна област, вклучително и поставување на бироа во близина на прозорците за да ја максимизирате природната светлина. Користете проѕирни завеси наместо тешки ролетни за да дозволите природна светлина да влезе во просторот.
Традиционалните флуоресцентни канцелариски светла може да се исцедат, па дури и да предизвикаат главоболки. Размислете за користење на блескаво светилки, бели LED светла и светилки за да ја осветлите вашата канцеларија.
-
Внесете природа
Вградувањето на растенијата во вашата канцеларија може да донесе живот и свежина во просторот.
За поголеми канцеларии со пристап до природна светлина, одлучете се за постројки. Ако работите во кабина, користете го ѕидниот простор за да ги обесувате растенијата. Ако имате ограничен простор на вашата маса, земете ги предвид малите сукуленти и цвеќиња за да го декорирате вашиот работен простор.
-
Стручна помош
Украсувањето на вашата канцеларија самостојно може да биде предизвик, затоа не двоумете се да побарате стручен совет. Вештиот дизајнер на ентериер може да помогне во планирањето на ергономски простор кој одговара на вашите потреби.
Искористете ги предностите на CBS International Commercial Design Consulting за персонализиран дизајн план за вашата канцеларија. CBS International нуди беспрекорни решенија за вашите канцелариски ентериери.
Имањето работен простор кој е удобен и инспиративен е важен за успешен работен ден. Користете ги овие совети кога ја украсувате вашата канцеларија за да создадете простор што ќе се чувствува како дома.
-
-
Совети
Дилема: Нова или стара градба
Кога купуваат стан, луѓето имаат тенденција да ја земат предвид неговата локација, структура, положба на подот, поглед од станот, близината до образовните и здравствените институции и дали има паркинг и одржување на зградата. Кога сите овие карактеристики на станот ги исполнуваат очекувањата, а личните финансии не претставуваат пречка, сè уште постои вечна дилема: дали да се купи имот во новоизградена зграда или стара градба? Не е лесно да се реши ваквата дилема, бидејќи и новата и старата градба имаат свои предности, па затоа се препорачува да се консултирате со агенции за недвижности.
КАРАКТЕРИСТИКИ
Нова градба
Новите станови имаат многу предности, а најважната предност е токму тоа – тоа е нов стан во нова зграда, со сите нови инсталации и вградени материјали, а почесто инвеститорите им даваат гаранција на клиентите за работата и опремата.
На новоизградените станови не им треба реновирање, а благодарение на градежните регулативи и користените материјали, денешните станбени згради се енергетски поефикасни, што резултира со помали трошоци за одржување и месечни режиски трошоци.
Покрај ова, становите се прилагодени на денешниот начин на живот. Модерниот внатрешен дизајн подразбира отворен простор, помалку ходници, додека кујната, трпезаријата и дневните соби се во основа една целина, така што просторот се користи со поголема функционалност.
Новите градби во урбаните средини денес го решија проблемот со паркирањето, главно во форма на подземна гаража, а во меѓувреме поголемите станбени комплекси содржат различни удобности достапни за жителите.
Безбедноста што ја обезбедуваат новоизградените згради претставува еден од врвните приоритети за мнозинството инвеститори. Новите згради имаат современи методи на следење на зградата преку видео домофони, пристап со картички до влез и гаража, видео надзор. Професионалното обезбедување е сè поприсутно во зградата 24/7, што ја зголемува безбедноста и чувството на сигурност за вас и вашето домаќинство.
Бетонот денес претежно се користи во новите градби, па се верува дека овој „ладен“ материјал не може да ги замени поранешните згради од тули. Но, новите згради се градат по најнови стандарди и имаат исклучително квалитетна топлинска, хидро и звучна изолација.
За изградба на модерни, нови станбени згради се користат поквалитетни материјали, а воедно се користи и нова технологија и нов начин на изградба на простор за живеење. Главно, при изградба на нови згради се задоволуваат и потребите за модерен начин на живот.
Стара градба
Главната предност на старата градба е цената, која обично е пониска во споредба со новата градба. Периодот во кој се гради зграда и внатрешното уредување на станот ќе го направат имотот попристапен, додека локацијата и дополнителните работи за реновирање би можеле да ја направат цената повисока.
Состојбата на стан влијае и на цената. Многу станови во постарите згради се реновираат за да бидат што поатрактивни на пазарот. Доколку сте заинтересирани за ваков стан, се препорачува детално да се информирате за работи и адаптации. Сепак, важно е да не се занемари дека дополнителните адаптации на стариот стан бараат поголеми инвестиции. Покрај пари, потребно е и време да се најдат квалитетни изведувачи кои ќе го извршат реновирањето во предвидениот рок.
Друга предност е што станот е готов, достапен и подготвен веднаш за вселување, нема грижи за довршување на градбата на зградата, а во најголем број случаи има валидна сопственичка документација.
Постарите апартмани имаат традиционален распоред на собите каде секоја соба е одвоена од друга со ѕидови. Исто така, може да има некаква просторија за складирање, поголем ходник, често таваните се повисоки, па станот може да изгледа поголем во споредба со стан со иста квадратура во нова зграда. Покрај тоа, постарите згради обично имаат подруми, што не е често случај кај новоизградените згради.
Многу населби изградени во претходниот период се градени според план, што значи дека зградите се доволно далеку од сообраќајните патишта, има паркинг места за станарите, паркови, зелени површини.
Недвижностите од постара градба се изградени од висококвалитетни издржливи и природни материјали и често имаат високи сводови и дебели ѕидови. Претходно, градежните работници користеа материјали како челик, дрво, тула и бетон, што се сметаше за нивна главна предност. Но, поради датумот на градба, се препорачува да се провери какви материјали се користени при изградбата, како и состојбата на инсталациите и столаријата во станот.
Адаптација според желби и можности!
Кога купуваат недвижен имот, луѓето се обидуваат да ги приспособат своите желби и желби според нивниот буџет. Меѓутоа, што се случува кога на одредена структура на станот и е потребна мала корекција? Дали е тоа можно? Една од најважните предности на купување на зграда во зграда во изградба е можноста да се влијае на распоредот на собите и да се учествува во модификационите работи и да се прилагоди станот на вашите потреби.
Доколку изгледот на ентериерот не е баш како што очекувал купувачот или сака да го преуреди просторот во својот дом, овие промени се можни и полесни за спроведување додека станбениот комплекс е во изградба.
Во случај на станови со постар датум на градба, генерално е можно преместување, уривање или подигнување на преградни ѕидови со цел жителите да го приспособат распоредот на просториите на нивните желби и барања. Сепак, се препорачува да се консултирате со стручно лице кое ќе го разгледа проектот и ќе обезбеди доказ во форма на статична пресметка за да може желбите да се реализираат и дури потоа да се продолжи со адаптација на станот.
Секое реновирање чини пари, па затоа реновирањето на стар стан подразбира одредени инвестиции.
Како да се дојде до конечната одлука?
На конечната одлука при решавањето на станбеното прашање најмногу влијаат личните желби и можности. Додека некои купувачи го сакаат шармот на постарите станови, другите клиенти повеќе ги привлекува мирисот на нов дом, отворен простор и модерен дизајн. Со оглед на важноста на одлуката да се влезе во процес на купување стан, сепак би било добро да се консултираат експерти за недвижности.
-
Работно место
Што е хибриден модел на работно место и како функционира?
Што е хибриден модел на работно место?
Хибридниот модел на работно место е комбинација од работниците од далечина (remote workers) со работниците од канцеларија, при што некои или сите вработени имаат флексибилност да изберат каде и кога ќе работат. Времето во канцеларија може да се распределува по денови или тимови или по потреба. Каде и кога ќе се заврши работата ќе биде определено од она што e најразумно да се поттикнат највисоките нивоа на продуктивност.
Хибридниот модел не е погоден за секое работно место или за секоја индустрија, тој најдобро одговара за вработените чија работа е компјутерска и не треба да се изведува на лице место. Неодамнешниот извештај ја разгледуваше далечинската работа што може да се направи без губење на продуктивноста. Утвредено е дека „околу 20% до 25% од работната сила во напредните економии би можеле да работат од дома помеѓу три и пет дена во неделата. Ова претставува четири до пет пати повеќе работа од далечина отколку пред пандемијата“.
Хибридниот модел на работното место не е привремен модел, туку тоа е иднината на работата за секоја агилна и флексибилна компанија.
Зошто хибридното работно место е норма во развој
Движењето хибридна работа се случуваше долго пред пандемијата, но како и со многу работи, СОВИД-19 ја забрза транзицијата. Бизнисите мораа брзо да надминат огромен број предизвици, од обезбедување на вистинските алатки до управување со продуктивноста и моралот во дисперзирана тимска средина. По неколку месеци, сепак, беше јасно дека нема враќање назад – затоа што вработените го претпочитаа овој нов, пофлексибилен начин на работа.
Сега кога некои вработени повторно влегуваат во традиционалните канцелариски поставки – барем дел од времето – бизнисите можат да имаат корист од лекциите научени од нивните работни искуства од далечина. Целта е да се дизајнира хибриден работен модел кој најдобро одговара на нивните специфични потреби.
Современите технологии за човечки ресурси го олеснуваат преминувањето кон хибридна работа со тоа што овозможуваат собирање, управување и анализа на податоци од сите тимови, без оглед на локацијата. Технологијата може да го поддржи вработувањето, надградувањето и доусовршувањето на вработените и кога се користи ефективно, исто така им овозможува на вработените пристап до сè што им е потребно.
Идеалното „ново нормално“ е инклузивно хибридно работно место каде што сите вработени – без разлика каде работат – се продуктивни, ангажирани и се чувствуваат поврзани и вклучени.
Придобивки од хибридна работна средина
- Зголемена продуктивност на вработените: Низа фактори придонесуваат за зголемување на продуктивноста: зголемена автономија за избор на работно време и локација; помалку прекини дома отколку во канцеларија; пренаменско време за патување; и можност да дојдете во канцеларија во моменти кога соработката лично е најдобра.
- Намалени трошоци: Компаниите ги разгледуваат нивните стратегии за недвижнини и можностите да го намалат канцеларискиот простор или да ги преместат своите канцеларии во помали градови – сето тоа може да ги намали трошоците. Вработените во хибридна средина имаат тенденција да бидат повеќе ангажирани, што доведува до намалување н трошоците.
- Подобро искуство на вработените и рамнотежа помеѓу работата и животот: Поголемата флексибилност и автономија го зголемуваат задоволството и среќата од работата, што ги подобрува перформансите на работа, како и целокупната благосостојба на вработените. Интегрираниот фокус на рамнотежата помеѓу работата и животот помага да се создаде успешно хибридно работно место.
- Подобрена безбедност и социјално дистанцирање: Со варијантите на COVID-19 за кои се предвидува дека ќе бидат постојана закана, хибридниот модел на работно место овозможува канцеларискиот простор да биде дизајниран да ја нагласи безбедноста и дезинфекцијата. Мешањето и усогласувањето кој е во канцеларија – и кога – овозможува простор за социјално дистанцирање.
Предизвици за управување со хибридни тимови
Секоја компанија ќе се соочи со различни предизвици во правењето на хибриден модел. Подолу се некои од најчестите предизвици со кои се соочуваат лидерите на хибридните тимови денес:
- Развивање на вистинскиот хибриден модел: Бидејќи има толку малку воспоставени модели на хибридни работни места што треба да се следат, секоја компанија мора да дизајнира и развие модел специфичен за нивните потреби. Овој пристап можеби ќе треба да биде итеративен бидејќи различни комбинации и технологии се испробани и тестирани за да се најде најдоброто одговарање за уникатната ситуација и култура на секоја компанија.
- Зголемени безбедносни ризици: Додека компаниите се движат кон хибридни модели, безбедноста ќе продолжи да биде ризик. Со оглед на тоа што вработените работат од дома користејќи свои мрежи и потенцијално сопствени уреди, одделенијата за човечки ресурси и ИТ ќе треба да се фокусираат на безбедноста на крајните корисници.
- Ефективно управување со луѓето: Во хибридната работна сила, менаџерите мора да се грижат да се погрижат и работниците на самото место и оддалечените работници да ги имаат истите можности и изложеност, вклучително и проценки што се засноваат на работниот производ, а не на работниот процес. Важно е да се осигура дека членовите на тимот од далечина не се чувствуваат изолирани – и исто така дека подлежат на истите очекувања и одговорност како и нивните колеги во канцеларијата.
- Создавање беспрекорна поврзаност: За да се избегнат разлики, силоси и губење на знаење, бизнисите треба да развијат поврзување без бариери што им овозможува на хибридните тимови да комуницираат брзо и ефикасно.