Home » blog » Трансформација на трендовите и навиките за купување
  • Шопинг
  • Малопродажба
Shopping Habbits
15 ноември 2022
3 минути за читање

Трансформација на трендовите и навиките за купување

Како моделот на онлајн шопинг „испорака во истиот ден“ влијае на традиционалното купување?

Луѓето купуваат онлајн повеќе од кога било досега. Овој тренд е под големо влијание на пандемијата поради многуте ограничувања што ги наметна, што го прави поудобно за поединците едноставно да купуваат онлајн, наместо физички да ги посетуваат продавниците. Во еден момент овие ограничувања подразбираа и затворање на продавници за малопродажба, така што некои луѓе беа принудени да ги променат своите навики за купување што резултираше со поттик во растот на трендот на онлајн купување.

Трендот вклучува купување производи и услуги преку интернет со помош на кредитни или дебитни картички, при што купената стока се доставува до вашиот дом. Со купување преку Интернет, клиентите имаат корист од пристапноста до глобалниот пазар, што значи дека можат да купуваат од каде било во светот. Оваа погодност автоматски значи дека клиентите можат да изберат од кој било бренд или продавница, изложени на поширок избор и повеќе опции. Бидејќи купувањето преку Интернет може да се направи во секое време во текот на денот, од електронски уреди како што се паметни телефони, лаптопи и компјутери, тоа е процес кој заштедува време со се повеќе и повеќе клиенти кои повеќе избираат да го користат овој пристап, отколку да одвојат време и напор. да ги посетите продавниците.

Иако сите овие бенефиции влијаеја на трендот на онлајн купувањето да расте, има и некои недостатоци. Има клиенти кои уживаат во целото искуство на купување, претпочитајќи да го прават тоа лично, имаат способност да ги почувствуваат и пробаат производите пред да донесат одлука дали да купат. Затоа, потребата за традиционална продавница за тули и малтер за највисоки стапки на конверзија, не е намалена, згора на тоа таа е сè уште многу присутна.

Shopping trends transformation

Иако купувањето преку Интернет е заштеда на време, времето за испорака може да потрае до неколку дена или дури недели, што го прави помалку привлечен за клиентите. Оваа пречка ги натера компаниите ширум светот да го воспостават моделот „Испорака во истиот ден“. Услугата „Испорака во ист ден“ обезбедува брза испорака, што е значителна погодност за клиентите, кои потоа почнаа да создаваат побарувачка за повеќето бизниси да го нудат истото. Оваа услуга има потенцијал суштински да го промени начинот на кој купуваме. Во обид да бидат во тек со барањата на клиентите, бизнисите соработуваат со нивните логистички партнери за да најдат иновативни решенија за испорака на пакети што е можно поскоро. Повеќето трговци на мало веќе додадоа канал за е-трговија на нивниот традиционален пристап за продажба на тули и малтер. Комбинацијата со испорака во ист ден може да помогне да се задржат некои од клиентите на кои купувањето преку Интернет е помалку привлечно поради продолжената испорака.

Овој модел сè уште не е секаде темелно воспоставен, поконкретен во помалку развиените земји, како што е Македонија. Додека трендот на онлајн купување во Македонија е во пораст, подобрувањата во сегментите на логистиката и синџирот на снабдување бараат понатамошен развој со цел да се задржи трендот во пораст.

Наши Клиенти