Home » blog » Зошто при купување или продажба на недвижен имот да изберете агенција за недвижности?
  • Совети
  • Недвижности
Izbor na agencija za nedviznosti
14 ноември 2022
4 минути за читање

Зошто при купување или продажба на недвижен имот да изберете агенција за недвижности?

Кога купуваат, продаваат или издаваат имоти, луѓето често се наоѓаат во дилема дали да ангажираат консултантска компанија за недвижнини за да им помогне во процесот или сами да го поминат процесот.

При купување, продавање или издавање имоти, луѓето често се наоѓаат во дилема дали да ангажираат консултантска компанија за недвижнини за да им помогне во процесот или сами да го поминат процесот.

Убедени сме дека скоро секогаш е вистинското решение да контактирате со консултантска компанија за недвижнини и да ја препуштите работата на искусни индустриски експерти. Причината е едноставна – на тој начин сите очекувања и барања на клиентите ќе бидат исполнети на професионален начин, со што клиентите ќе ја добијат поддршката што ја заслужуваат. Експертите за недвижнини ќе го направат овој процес посигурен.

Со оглед на тоа што на пазарот вообичаено има неколку агенции за недвижности, се наметнува нова дилема – како да се избере вистинската? Препораките од блиски луѓе и познаници имаат значајна улога во разрешување на оваа дилема и донесување одлука. Оние кои се задоволни од исходот по нивното искуство со агенција за недвижности и од работата на нивните консултанти, имаат можност да ја препорачаат таа агенција на други.

Ако ова не е опција, следниот чекор би бил пребарување на агенции за недвижности во одредена област. Во овој случај, на конечниот избор обично влијаат неколку фактори: референци и углед на истражуваните компании, бројот на лиценцирани брокери во една компанија, како и временскиот период на присуство на компанијата на локалниот пазар. Пазарот на недвижности претставува посебен сегмент од деловното работење, на кој големо влијание има макро и микроекономската состојба. Изборот на агенција за недвижности со долгогодишно искуство на пазарот е во тој случај подобар и пред се побезбеден избор. Со текот на годините, повеќето од нив имаа можност да стекнат корисно искуство и знаење за глобалните влијанија на локалниот пазар.

Откако ќе се заврши истражувањето и ќе се постигне договор со избраната агенција, во акција стапуваат искусни професионалци, кои потоа на клиентот ќе му обезбедат професионални совети и услуги прилагодени на потребите на клиентите во сите сегменти на пазарот на недвижности.

Izbor na konsultantska kompanija

9 придобивки од изборот за работа со агенции за недвижности:

 

  1. Преговарачки вештини: професионалци кои се занимаваат со недвижнини на локалниот пазар, имаат вештини и искуство во преговарање. Добрите преговарачи ќе ви олеснат да ги добиете најдобрите услови и најдобрата цена за избраниот имот.
  2. Познавање на пазарот: локалните агенции за недвижности во голема мера се фокусираат на локалниот пазар, што резултира со тоа што агентите имаат корисни, конкретни информации во врска со реализираните трансакции и цени, како и ажурирања на пазарот од регионот. Затоа, тие можат да ви до дадат најдобриот совет во секое време.
  3. Вистинската цена: професионалниот агент секогаш ќе се труди максимално да преговара за оптималните цени за клиентот. Поседувајќи дополнително знаење од индустријата, како што е знаење за можни скриени стапици, и со правење споредба со другите опции на пазарот, лиценциран брокер може да му ја обезбеди на клиентот вистинската цена при затворање на зделката.
  4. Заштеда на време: ангажирањето компанија за недвижнини ќе ви заштеди еден од највредните лични средства овие денови – вашето време. Професионалците кои секојдневно се занимаваат со овој бизнис, се гаранција за вашето заштедено време.
  5. Советодавни услуги: ќе добиете стручни совети во сите чекори од процесот на купување/продажба/изнајмување или лизинг.
  6. Документи: агенциите за недвижности работат секојдневно со договори и други важни документи. Познавањето на терминологијата и законските барања ќе ви овозможи точни и сигурни документи без потенцијални ризици.
  7. Пристап до купувачот или продавачот: консултантите ќе комуницираат на ефикасен, транспарентен и професионален начин со другата страна.
  8. Експерти за продажба: експерти со долгогодишно искуство ќе ви бидат секојдневно на услуга, обезбедувајќи помош во процесот на продажба на повеќенаменски недвижности.
  9. Маркетинг: одредени компании за недвижнини нудат и маркетинг услуги. Ефективната маркетинг стратегија и кампања има потенцијал да ги промовира имотите и да ги издвои, што може да резултира со поголем досег на клиентите. Ова може да ја забрза и да резултира со поуспешна продажба, па дури и да создаде подобра комерцијализација на имотот.

Наши Клиенти